Familiarity Scale

Definitie Familiarity Scale

Un dispozitiv de ierarhizare care masoara constizarea audientei tinta in ceea ce priveste o companie si produsele ei. Raspunsurile sunt de obicei inregistrate pe o scara de la 1 la 5: 1. Nu am auzit niciodata de ea 2. Am auzit de ea 3. Stiu putin despre ea 4. Stiu destul de multe lucruri despre ea 5. O cunosc foarte bine. Vezi Favorability Scale.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Familiarity Scale? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Familiarity Scale.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Familiarity Scale. Definitiile termenilor despre Familiarity Scale cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Familiarity Scale, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Familiarity Scale.