Rafar deschide doua noi magazine in Baneasa Shopping City : Catwalk si Kanz-Pablosky

BUCURESTI - 16 iulie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Rafar, divizia de fashion si hospitality a RTC Holding, va deschide in acest sfarsit de saptamana doua noi magazine, Catwalk si Kanz –Pablosky, in centrul comercial Baneasa Shopping City din Bucuresti.

Catwalk: multibrand de lux experimental

Noul magazin Catwalk din Baneasa Shopping City propune o experienta de cumparaturi, lux experimental si emotional, prin brandurile de incaltaminte (Pedro Garcia, Bruno Magli, Fratelli Rossetti, Bally, Gino Rossi), accesorii (Roeckl, Burlington, Wolford) si genti (Kipling).

„Catwalk se adreseaza unui segment de cunoscatori, oameni care cauta acele produse care nu au numai o calitate incontestabila, dar a caror istorie se imbina perfect cu tendintele actuale si care pot, singure, sa transforme fundamental o tinuta. Este un concept creat pentru cei ce apreciaza filozofia brandurilor si perfectiunea detaliilor” declara Ramona Stanciulescu, CEO Rafar.

Multibrand de incaltaminte, genti si accesorii premium si de lux, Catwalk este un concept propriu de retail, al carui prim magazin a fost deschis in Plaza Romania in urma cu o luna.

„Catwalk este un concept pe care l-am dezvoltat intern, un multibrand de incaltaminte, accesorii si genti premium si de lux. Catwalk cuprinde branduri pe care le reprezentam, dar pentru care nu alegem in prezent sa deschidem magazine stand-alone (Pedro Garcia, Bruno Magli, Roeckl sau Fratelli Rossetti), precum si nume pentru care operam in momentul actual monobranduri (Kipling, Mandarina Duck). Am considerat ca putem oferi un mix atractiv de produse si branduri, adaptat clientului care frecventeaza locatiile in care deschidem Catwalk” spune Ramona Stanciulescu.

Kanz –Pablosky: o lume pentru copii

Cel de-al doilea spatiu deschis saptamana aceasta de Rafar in acelasi centru comercial este tot un multibrand, dar care cuprinde imbracaminte (Kanz) si incaltaminte (Pablosky) pentru copii. Magazinul este al doilea deschis sub numele Kanz –Pablosky, primul fiind situat, din decembrie 2008, la etajul 2 din Liberty Center.

„Oferta de branduri pentru copii este scazuta in Nordul Bucurestiului, desi zona are o populatie preponderent de familii tinere, cu copii cu varste sub 15 ani si venituri medii si ridicate. Kanz si Pablosky sunt doua branduri apreciate si cautate de familiile din Bucuresti pentru caracteristicile produselor lor. Incaltamintea Pablosky, de exemplu, este renumita in intreaga lume pentru sistemele inovative care garanteaza dezvoltarea sanatoasa a piciorului copiilor cu varste de la 0 la 15 ani. Consider ca parintii ar trebui sa acorde o mai mare importanta incaltamintei copiilor cand sunt mici –conform unui studiu realizat de specialistii Pablosky, 70% dintre problemele cu picioarele ale adultilor sunt generate de purtarea incaltamintei nepotrivite in copilarie. Asa cum familiile investesc sume considerabile in educatia copiilor in gradinite si scoli, ar trebui sa acorde o atentie mai mare materialelor si pieselor de imbracaminte pe care le aleg pentru cei mici” adauga Ramona Stanciulescu.

Catwalk vs ALDO Accessories, Kanz –Pablosky vs Toi&Moi

Catwalk este situat la parterul Baneasa Shopping City, in spatiul fostului magazin ALDO Accessories (70 mp), iar Kanz –Pablosky este deschis la etajul 1, in locul magazinului Toi&Moi (100 mp).

“Am deschis cele doua noi magazine in spatiile unor magazine pe care le operam tot noi. Catwalk este prezent la parter, in locul ALDO Accessories, iar Kanz –Pablosky a inlocuit Toi&Moi. In conditiile actuale ale pietei, portofoliul nostru diversificat este un avantaj considerabil, pentru ca avem capacitatea de a ne adapta rapid la consumator, mergand cu brandul cel mai potrivit in spatiul pe care il avem disponibil. Atat Catwalk, cat si Kanz –Pablosky vin pe segmente pe care concurenta este redusa, inlocuind doua branduri care intrau in competitie cu branduri mai puternice, inclusiv cu nume din portofoliul nostru. Ca exemplu, deschiderea Debenhams ar fi putut afecta rezultatele Toi&Moi, pentru ca fiecare se adreseaza, Debenhams prin linia de designeri si Toi&Moi prin intreaga gama de produse, aceluiasi segment de consumatori“ explica Ramona Stanciulescu.

Cele doua deschideri au necesitat investitii de aprox. 100.000 euro, in reamenajarea spatiilor si stocuri.

“Decizia de a investi in aceste doua magazine se bazeaza si pe faptul ca spatiile erau operate tot de noi, astfel ca deschiderile au fost posibile cu investitii minimale, in mobilier, lumini, adaptarea la conceptele celor doua multibranduri si in stocuri –practic toate costurile anterioare deschiderii unui magazin nou au fost mici” declara Ramona Stanciulescu.

Despre Fashion Retail Group

RAFAR: Rafar cuprinde afacerile de fashion si hospitality ale grupului RTC, si numara in prezent 28 magazine, 1 restaurant si 7 cafenele, cu o suprafata totala de peste 16 000 mp. Principala franciza de fashion este Debenhams, pentru care Rafar a dezvoltat o retea de 7 magazine cu o suprafata de peste 11.000 mp, in doua tari. Din portofoliul Rafar mai fac parte brandurile Aldo, Olsen, Mandarina Duck, Sacoor Brothers, Kipling, Kanz, Pablosky, Forever 18, Bally, Bijoux Terner si J.Press. Din iunie 2009, in cadrul Rafar functioneaza, ca divizie distincta, afacerile din domeniul ospitalitatii, prin care sunt operate lantul de cafenele Cup&Cino, restaurantul Vapiano si fabrica de sandwich-uri Kingwich.
Anca Petrescu| PR Manager| Email: anca.petrescu@rtc.ro
anca.petrescu@rtc.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/fashion-retail-group/rafar-deschide-doua-noi-magazine-in-baneasa-shopping-city-catwalk-si-kanz-pablosky