Barmaniada a desemnat cei mai rapizi barmani la proba de Speed Service

BUCURESTI - 4 august 2009

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Club “Tonka Soul Cafe” a găzduit saptamana trecuta proba de Speed Service, prima etapă a concursului Barmaniada. Barmaniada este o nouă competiție anuală dedicată tuturor barmanilor din România organizată de Barmania și Club Tonka Soul Cafe și susținută de Beefeater, în calitate de partener principal.

Barmaniada a desemnat cei mai rapizi barmani la proba de Speed Service

La etapa de Speed Service au participat 24 de concurenți din București, Cluj, Iași, Galați și Sibiu. Fiecare barman a avut de preparat într-un intervat cât mai scurt de timp cinci cocktailuri diferite: un long drink, un martini, un frozen, un iced tea, un multi liqueur și de servit două beri. Competiția s-a desfășurat într-un ritm alert în aplauzele si încurajările publicului și ale colegilor, cu multă voie bună si entuziasm. Juriul a punctat rapiditatea dar și corectitudinea preparării băuturilor. Locul I a fost câștigat de barmanul Ioan Costel de la Tonka care a reușit în numai 1:39 minute să pregătească și să servească cel mai bine băuturile. Cel mai scurt timp de servire a fost de 1:36 minute și a fost realizat de Make (Marjan Kukuneshoski) care s-a clasat pe locul al III-lea în competiție. Locul al II-lea a fost ocupat de Dan Orzață, barman la Tonka.

Cei mai buni barmani la proba de Speed Service au fost aleși de: Costin Gache în calitate de președinte al juriului, Bogdan Nicolae – din partea Barmania, Cornel Mohănescu - reprezentant Tonka Soul Café și Laurentiu Achim, somelier recunoscut și membru de onoare al juriului.

“Suntem foarte multumiți de entuziasmul și seriozitatea cu care toți concurenții s-au implicat în acest concurs. De la începutul lunii iunie când am lansat site-ul www.barmaniada.ro și am anunțat competiția, până acum două săptămâni, barmani din toată țara s-au înscris în concurs și s-au arătat foarte interesați de a participa la Barmaniada. Înainte de prima etapă am organizat un training pentru ei și timp de două săptămâni s-au antrenat. Progresele pe care le-au făcut au fost vizibile în cadrul primei probe, toți concurenții reușind să termine într-un interval de timp de aproximativ două minute.” a declarat Mihai Panfil, Barmania.

“Prima etapă a competiției a fost un succes. Ne bucurăm să vedem câți tineri barmani din toată țara își practică cu pasiune meseria și vor să se perfecționeze mereu. După un început promițător, Beefeater și Barmaniada continuă împreună până la ultima etapă a concursului, când cel mai bun barman va fi rasplătit pe măsura dedicării lui. Bartending-ul este mai mult decât o meserie, reprezintă un stil de viață plin de provocări care te ține în permanență conectat cu cei care vor sa se distreze, să experimenteze și trebuie făcut cu multă implicare și pasiune. Având multe valori comune, Beefeater susține Barmaniada și toți barmanii care vor să devină foarte buni.” a declarat Radu Moldovan-Petruț, Brand Manager Beefeater.

Barmaniada se adresează în primul rând barmanilor fără prea multă experiență competițională și dorește să îi pregătească și să le deschidă drumul către marile competiții naționale și internaționale. Următoarele etape ale Barmaniadei: probele de cafea, mixologie și entertainment și flair vor fi organizate în lunile august, noiembrie și decembrie. Toate cele patru probe ale competiției reprezintă fundamentale activității de barman, iar excelența în toate acestea certifică statutul de barman profesionist. De aceea, premiul Barmaniada, în valoare de 1.000 euro, va fi acordat participantului care va reuși să acumuleze cel mai mare număr de puncte de-a lungul celor patru etape de concurs.

Barmanii din toată țara se pot înscrie în competiție sau afla detalii despre concurs pe site-ul www.barmaniada.ro.

Despre Fast Forward Communication

Seria evenimentelor va fi găzduită de Club “Tonka Soul Cafe”, local ce propune consumatorului de evenimente bucureștean o alternativă de bun gust și servicii de clasă europeană. Oferind un spațiu aerisit și generos, publicul va putea urmări desfășurarea competiței live sau pe circuitul TV din interiorul clubului.
Barmania este un suport pentru specializarea barmanilor și are ca scop principal creșterea nivelului profesional și a cunoștințelor barmanilor din România. Barmania își propune să devină cea mai competitivă companie din România în domeniul bartending-ului, oferind servicii de training, consultanță, catering pentru evenimente și show. Barmania si Tonka dețin o experinta cumulata de peste 30 ani in bartending.
Beefeater este cel mai bine vândut gin premium din lume. Beefeater face parte din portofoliul Pernod Ricard România. Compania franceză Pernod Ricard este co-lider la nivel mondial în producția şi distribuția de băuturi spirtoase şi vinuri, având în portofoliu mărci de prestigiu precum Ricard, ABSOLUT, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Queen Anne, Beefeater, Wyborowa, Havana Club, Malibu, Martell, Mumm, Perrier-Jouët şi Jacob’s Creek. Pernod Ricard lider în categoria băuturi alcoolice de import din România.

Irina Dinu, Senior PR Consultant Fast Forward Communications
irina@fastforwardcomm.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/fast-forward-communication/barmaniada-a-desemnat-cei-mai-rapizi-barmani-la-proba-de-speed-service