Fidelitate a clientelei fata de marca

Definitie Fidelitate a clientelei fata de marca

Loialitate a clientilor care achizitioneaza in permanenta numai marca unui producator (sau cumpara mereu din acelasi magazin engl. - store loyalty). Se apreciaza ca este nevoie de 5-6 ori mai mult timp si este cu 30 la suta mai costisitoare castigarea unui nou client decat pastrarea unui client deja existent. Actiunea de mentinere a clientilor firmei intr-o stare activa - prin intarirea predispozitiilor favorabile fata de firma si produsele/marcile sale - poarta numele de fidelizare (fr. - fidelisation). Gradul de fidelitate al unui client poate fi evaluat in functie de frecventa de cumparare sau de succesiunea modelelor marcii cumparate, intr-o perioada de timp. Clientii care oscileaza intre cumpararea marcii firmei si a altor marci concurente poarta numele de clienti micsti. V. card de fidelitate.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Fidelitate a clientelei fata de marca? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Fidelitate a clientelei fata de marca.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Fidelitate a clientelei fata de marca. Definitiile termenilor despre Fidelitate a clientelei fata de marca cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Fidelitate a clientelei fata de marca, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Fidelitate a clientelei fata de marca.