9 Greșeli SEO de evitat in 2018 pentru a nu fi penalizat de Google

Drobeta Turnu-Severin - 27 decembrie 2017

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate

Invata cum sa aplici cele mai noi tehnici de promovare pentru ca afacerea ta sa cunoasca succesul in 2018.

Bavali.ro

Bavali.ro

În ziua de azi este foarte important ca site-ul pe care îl dețineți să fie cât mai bine optimizat din punct de vedere SEO. Mulți posesori de site-uri aleg să-și facă această optimizare SEO pe cont propriu. Specialistii de la Bavali .ro va ofera un ghid atât cu avantaje, cât și dezavantaje la acest aspect. Din punctul de vedere al avantajelor, o optimizare SEO făcută chiar de voi vă va da posibilitatea să învățați anumite lucruri, dar și să experimentați cu acest domeniu fără a plăti. Pe de altă parte, există și dezavantaje, care s-ar putea să vă afecteze destul de mult dacă nu veți ține cont de ele. 

 Trebuie să știți că, dacă nu va veți optimiza bine site-ul, va exista riscul să apară anumite probleme. Google fiind principalul motor de căutare la care ne raportăm, ar putea să vă creeze unele probleme dacă faceți o optimizare greșită. De asemenea, ar trebui să știți că nu toate sfaturile pe care le veți găsi pe internet vor fi de încredere. Pentru a trece cu bine peste orice problemă, puteți opta pentru niște servicii de optimizare seo profesioniste. Aceste servicii vor fi oferite de o firmă care se concentrează pe rezultate. Această firmă vă asigură faptul că veți urca în căutări, dacă nu chiar veți ajunge pe primul loc în Google.

    Ce greșeli pot apărea?

Există câteva greșeli comune pe care începătorii în SEO le fac atunci când se decid să-și optimizeze singuri site-ul pe care îl dețin. În cele ce urmează, vă voi prezenta câteva dintre aceste greșeli, astfel încât să va faceți o idee cu privire la acestea. Veți vedea că unele din ele sunt destul de banale, dar vor avea un impact destul de mare asupra site-ului vostru și implicit asupra poziției acestuia într-un motor de căutare.

1.     Alegerea unui keyword greșit

Acesta greșeală este una destul de comună. Alegând un keyword greșit nu va fi o decizie atât de bună pentru voi deoarece veți constata că motoarele de căutare vă vor găsi mai greu site-ul. Pentru a fi siguri că veți alege un keyword potrivit, ar fi indicat să optați pentru Google AdWords KeywordPlanner. Acest tool este folosit de o mulțime de persoane. El vă va da numeroase informații cu privire la keyword-ul ales. Veți vedea că procesul de optimizare se va desfășura mult mai ușor dacă veți opta pentru un astfel de keyword.

2.     Keyword stuffing

O altă greșeală pe care mulți începători în SEO o fac este keyword stuffing-ul. Keyword stuffing-ul reprezintă adăugarea de numeroase cuvinte cheie într-un articol, chiar dacă acestea nu prea au legătură cu articolul respectiv. Această problemă vă poate afecta destul de mult site-ul, îngreunând performanța SEO a acestuia. Deținătorii de site-uri folosesc această metodă cu gândul de a urca un site mai ușor în căutări. Din păcate se întâmplă fix contrariul. Google poate chiar penaliza un site care se folosește de o astfel de metodă. 

3.     Content care nu are legatura cu keyword-ul ales

Încă o greșeală destul de comună SEO este aceasta. Atunci când vă doriți să urcați în căutări pe un anumit keyword, există posibilitatea să vă loviți de această problemă. Dacă produceți un content care nu are nici o legătură cu keyword-ul ales de voi, există posibilitatea ca pe termen lung acest lucru să vă afecteze destul de mult. Google dorește ca optimizarea SEO să fie făcută cât mai bine. 

Datorită acestui aspect, motorul de căutare promovează mai bine site-urile de care oamenii au nevoie. Acesta are numeroși algoritmi prin care un site poate ajunge mai ușor pe primele locuri în căutări. 

Dacă veți încerca să diversificați contentul, veți observa că această practică nu va fi pe placul Google. Nu ar trebui să scrieți un articol în care să încercați să optimizați mai multe cuvinte cheie. Această practică nu este una foarte indicată. Ideal ar fi să scrieți content dedicat unui singur keyword. Procedând astfel, un motor de căutare va ști pentru ce keywords să vă promoveze mai bine site-ul.

4.     Plagiat

Google nu privește cu ochi buni plagiatul, atunci când vorbim despre o optimizare de calitate. Nu ar trebui niciodată să copiați ceva de pe un alt site. Motorul de căutare va ști că ați făcut acest lucru și va exista riscul ca site-ul vostru să fie penalizat. În ziua de azi, este un lucru destul de comun ca site-ul vostru să fie penalizat din acest motiv. De asemenea, aveți în vedere și faptul că plagiind și copiind contentul este considerată a fi o metodă spam prin care vă ridicați site-ul. Nu ar trebui să aveți niciodată în vedere o astfel de metodă pentru că riscați să fiți penalizați.

5.     Titlurile, tag-urile si meta descrierile

Cu toate că vi s-ar părea un lucru destul de comun să puneți un titlu la articol, trebuie să știți că multe persoane nu au în vedere acest lucru. Acestea vor omite să pună un tiltu sau vor pune unul care nu are nici o legătură cu textul. De asemenea, un alt lucru care ar fi de evitat în optimizare este să nu puneți taguri sau să puneți tagurile nepotrivite. Acest lucru nu este văzut bine de motoarele de căutare și veți vedea că nu veți lua o decizie bună dacă veți pune astfel de tag-uri.

Aveți în vedere să puneți tag-uri chiar și la imagini. Imaginile ar trebui să conțină taguri care să aibă legătură cu contentul vostru. Meta descrierile reprezintă și acestea un aspect destul de important care nu ar trebui să lipsească.

6.     Lipsa link-urilor de calitate

Mulți marketeri sunt de părere că link-urile de calitate reprezintă ceva foarte important. Un lucru pe care aceștia îl sugerează este ca link-urile pe care le veți folosi să fie unele care au legătură cu ceea ce se află pe site. O altă idee bună SEO este ca aceste link-uri să fie cât mai relevante. O idee excelentă este de a pune link-uri pe site-ul vostru, către alte site-uri din același domeniu. 

Un alt lucru de care să țineți cont sunt și linkurile interne. Aceste linkuri vor crea o vizibilitate mai bună site-ului vostru și vă veți putea bucura de acesta. Ar fi bine ca aceste linkuri interne să fie în tema articolului vostru. Din punctul de vedere al keyword stuffing, este o idee bună să nu exagerați cu aceste link-uri pentru că Google ar putea interpreta această exagerare ca un semn negativ.

 

7.     Platforma mobilă

În ziua de azi, optimizarea mobilă este ceva foarte important, iar in 2018 este unul din principalii factori de care Google tine cont. Site-ul vostru ar trebui să ofere utilizatorilor o experiență cât mai plăcută. Din punctul de vedere SEO, această optimizare este una foarte necesară. O astfel de optimizare este ideală pentru că Google va recunoaște dacă site-ul pe care îl dețineți este mobile friendly sau nu. Un site precum bavali.ro, vă va pune la dispoziție o astfel de optimizare și veți vedea că veți lua o decizie foarte bună dacă veți apela la acesta.

Site-urile care sunt optimizate pentru mobil se încărca mai repede și vor funcționa mult mai bine. Experiența utilizatorilor nu va fi afectată, iar Google va urca mai rapid aceste site-uri în căutări. Puteți analiza chiar și online cum se mișcă site-ul vostru, accesând niște tool-uri foarte utile cum ar fi GT Metrix sau Pingdom.

8.     Guest posting-ul

Această practică este apreciată în special de bloggeri. Aceștia nu ar trebui totuși să accepte ca oricine să scrie pe site-ul lor. Ideal ar fi ca postarea guest să fie realizată în funcție de contentul site-ului. Proprietarul de site trebuie să se asigure că postarea care va fi făcută va fi realizată de o persoană care cunoaște contentul site-ul respectiv. Dacă acest lucru nu va fi satisfăcut, există riscul ca optimizarea să nu fie atât de bună. 

9.     Promovarea pe cont propriu

Cu toate că este interesant să căpătați cunoștințe de SEO și să le încercați pe site-ul vostru, acest lucru nu ar trebui făcut, mai ales dacă site-ul este la început. Dacă veți începe să faceți această promovare, iar ea nu va fi făcută corespunzător, va exista riscul chiar să va penalizați site-ul fără să va doriți acest lucru. Acesta este motivul pentru care ar fi o idee excelentă să apelați la o firmă care să va ofere un serviciu SEO de calitate.

Concluzii:

În fiecare domeniu de activitate există specialiști, din acest motiv în viață de zi cu zi apelați la arhitecți, constructori, contabili, mecanici auto să vă rezolve problemele din domeniile lor de activitate. Același principiu îl puteți aplica și când vine vorba de promovarea afacerii în mediul online. O firmă SEO profesionistă, va avea de fiecare dată rezultate mult mai bune decât dacă vă veți ocupa singur de acest serviciu.

Fi responsabil când vine vorba de afacerea ta și vei avea numai de câștigat. Nu te costă nimic să ceri un audit SEO celor de la Bavali.ro, lasă profesioniștii să lucreze pentru tine.