Cum pot creste antreprenorii CA folosind instrumentele din Marketingul B2B?

BUCURESTI - 2 mai 2012

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Bucureşti, 2 mai, 2012. Trendelligent (http://trendelligent.ro/), agenţie de marketing dedicată companiilor ce activează pe segmentul B2B, lansează o serie pilot de workshop-uri intitulată '6 motive pentru care să crezi in B2B Marketing'. Initiativa presupune 6 intalniri interactive cu frecventă lunară despre marketingul si comunicarea integrată din B2B.

Trendelligent

Trendelligent

 Dacă vorbim de o investiție anuală în marketing pentru o CA de 1 mil E, bugetul ar trebui să fie de 7-8%. Acest procent depinde foarte mult și de industria din care face parte compania, vechimea ei în piață, dimensiunea forței de vânzare și mai ales de marginea de profitabilitate. Cu cât CA este mai mare, cu atât acest procent va scădea. 

Mariana Cosenco, reprezentant Trendelligent

Workshop-urile sunt orientate antreprenoriatului şi companiilor care externalizează serviciile de marketing şi comunicare, pentru a înțelege, prin studii de caz şi strategii on the spot, cum se pot utiliza instrumentele de marketing şi PR pentru a creşte cifra de afaceri.

Primul workshop va avea loc pe data de 18 mai, între orele 08:45 şi 11:30 la hotel Caro şi va aborda tema „De la Promovare la Vânzare”. Discuţiile se vor îndrepta către ce înseamnă poziţionarea în marketing, aşteptări de la acţiunile de comunicare, rolul şi tacticile marketing-ului şi ale PR-ului în creşterea afacerii precum şi  bugetele care trebuie alocate unei comunicări eficiente.

„Întâlnim cazuri în care clientul cere un serviciu care este mai puțin compatibil cu obiectivul de business și cu bugetul alocat. Așteptările sunt în schimb nerealiste și, chiar dacă încercăm să redefinim strategiile de comunicare, se simte nevoia de o cristalizare a viziunii procesului de promovare. Dacă vorbim de o investiție anuală în marketing pentru o CA de 1 mil E, bugetul ar trebui să fie de 7-8%. Acest procent depinde foarte mult și de industria din care face parte compania, vechimea ei în piață, dimensiunea forței de vânzare și mai ales de marginea de profitabilitate. Cu cât CA este mai mare, cu atât acest procent va scădea”, declară Mariana Cosenco, reprezentant Trendelligent.

„Clienţii noştri sunt companiile care nu au un departament de comunicare dedicat şi principala provocare este să îi convingi pe antreprenori/directori generali de ce au nevoie de comunicare, cum să comunice cu agenţia, în cât timp să aştepte rezultate, cât este nevoie de implicarea lor directă şi ce buget ar trebui să aloce pentru ca acţiunile să poată avea impact. Consider că seria de workshop-uri iniţiată de Trendelligent vine în întâmpinarea unor nevoi reale pe care le au aceste companii în creşterea afacerii, prin programe de comunicare și marketing susţinute. Creşterea afacerii doar prin relaţii şi eforturi personale este limitativă la un moment dat”, declară Mara Gojgar, Managing Partner Confident PR, agenţie co-organizatoare.

La sfârșitul anului 2011 în România existau 99.077 de companii cu o CA între 100.000E/an și 5 mil E/an și 237.188 companii active cu o CA sub 100.000E/an. Față de anul 2010 s-a înregistrat o ușoara creștere în acest segment.

 

Partenerii acestui eveniment: Avocatnet.ro, British Romanian Chamber of Commerce, Wall-Street.ro, 9 A.M..

Mai multe detalii referitoare la workshop: http://consultantamarketing.com/atelier-marketing/

 

***

Trendelligent

Trendelligent este o agenție de marketing ce se adresează companiilor din segmentul B2B care agrează să externalizeze pe termen mediu serviciile de marketing și de promovare. Externalizarea este soluția ideală pentru cei care au nevoie de suport constant și calificat la jumătate de preț din costul cu o echipă internă, folosind astfel resursele în mod eficient. Industriile din care fac parte clienții agenției sunt real estate, medical, HR, financiar, consultanță. Mai multe detalii la www.trendelligent.ro

 

Confident Communication

Confident Communication este o agenţie de marketing PR specializată în comunicare pentru IMM-uri, francize, companii străine care intră pe piaţa din România, ONG-uri. Confident Communication oferă servicii de strategie de comunicare B2B şi B2C, relaţii media, PR 2.0, managementul reputaţiei, poziţionare, servicii editoriale, lansări de produse, comunicare de criză, comunicare internă, CSR, organizare de evenimente. Industriile din care fac parte clienţii agenţiei sunt resurse umane, legal, textile, turism, proiecte POSDRU. Vă rugăm să ne vizitaţi la www.confidentpr.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/fort-market-consulting/cum-pot-creste-antreprenorii-ca-folosind-instrumentele-din-marketingul-b2b