Evrika! Award: Tempo premiaza creativitatea la Junior Award

BUCURESTI - 13 iulie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Începând cu ediţia 2007 a Romanian PR Award, agenţia TEMPO va oferi distincţia Evrika! Award pentru cea mai creativă campanie înscrisă în competiţia Junior PR Award. Evrika! Award aduce o nouă provocare tinerilor aspiranţi la o carieră în comunicarea de afaceri - mai multă creativitate în PR!

Evrika! Award: Tempo premiaza creativitatea la Junior Award

- Tempo şi Romanian PR Award pentru mai multă creativitate în PR -

Evrika! Award este un premiu special care se acordă în afara premiilor stabilite de juriul internaţional al competiţiei. Dincolo de criteriile precise urmărite de juriu în analiza proiectelor – obiectivele, cercetarea, planificarea, implementare, evaluarea – fiecare campanie reuşită se remarcă prin ceva unic, care o distinge şi îi dă forţă. Acest ceva unic se regăseşte în toate etapele de elaborare a unei campanii de comunicare, dar nu se reduce la acestea. Acest ceva unic va fi ceva căutat de Tempo în proiectele cu care se vor prezenta tinerii concurenţi la secţiunea Junior Award.

'Evrika! Award este o distincţie care, speram, va deveni tradiţie la Romanian PR Award. Dorim să contribuim la formarea viitorilor specialişti în comunicare, tineri care îşi iubesc meseria şi doresc să exceleze în acest domeniu, practicieni creativi, alături de care să lucrăm cu plăcere. Sperăm că acest premiu va încuraja creativitatea tinerilor care aspiră la o carieră în PR', a declarat Eliza Rogalski, PR Director TEMPO.

Câştigătorii premiului vor beneficia de un stagiu de practică pe o perioadă de o lună de zile în cadrul TEMPO PR. În plus, agenţia va oferi finaliştilor un pachet de cărţi de specialitate editate de Institutul Britanic de PR, CIPR.

Alături de cercetare şi planificare, creativitatea face ca o campanie să-şi atingă obiectivele. Creativitatea este capacitatea de a crea ceva nou din elemente deja date. Creativitatea este abilitatea de a aşeza într-un context inedit obiectul comunicat, făcând din promovarea unei marci ori a unui produs un eveniment în sine. Greu de definit în momentul creării campaniei, creativitatea se regăseşte în plus-valoarea pe care o transferă brandului.

'Motivul pentru care juriul Romanian PR Award acordă o atenţie specială creativităţii este că această abilitate nu presupune doar talent, ci şi dezvoltare continuă. Dacă îşi ratează obiectivele, o idee rămâne la stadiul de idee. Acest lucru este valabil nu doar în PR, ci în multe alte domenii. Junior Award, o competiţie deschisă viitorilor practicieni în PR, este un prilej ideal de a exersa creativitatea, de a transforma o problemă într-o oportunitate, de a imagina instrumente eficiente pentru o campanie de succes, de a impune un stil simplu, accesibil categoriilor de public cărora ne adresăm', precizează Thomas Achelis, preşedintele Forum for International Communications.

Detalii la http://www.praward.ro/pr-award/sectiuni.html

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/forum-for-international-communications/evrika-award-tempo-premiaza-creativitatea-la-junior-award