Romanian PR Award propune industriei romanesti de relatii publice un alt fel de pitch!

BUCURESTI - 21 septembrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Piata si competitia sunt cele care genereaza reperele autentice ale unei profesii. Industria de relatii publice si instrumentele ei de operare pe piata, competitia pentru clienti, pitch-urile, breslele si standardele lor, agentiile si valorile acestora, isi imping in fata liderii si criteriile de performanta. Acestea devin repere.

Romanian PR Award propune industriei romanesti de relatii publice un alt fel de pitch!

Romanian PR Award nu este altceva decat rezultatul confruntarii profesionistilor romani de relatii publice cu criteriile de performanta ale pietei occidentale.

'Avem un argument puternic si un mesaj clar pentru agentii, demonstreaza organizatorii. Cu PR Award, departamentele de comunicare ale companiilor precum si organizatiile non-profit au la indemana un instrument de evaluare riguros. Cu PR Award, agentiile de relatii publice au la indemana un altfel de pitch, unul care aduce eficienta, imbunatatirea muncii de echipa si viitori clienti', arata Thomas Achelis, Presedintele Forum for International Communications.

Premiile acordate agentiilor si profesionistilor de PR la editia Romanian PR Award 2006 au fost confirmate de piata.

'Stiam, inaintea editiei PR Award 2006, ca avem campanii bune. Si mai stiam ca exista sanse sa castigam ceva la Romanian PR Award, declara Ioana Manoiu, Managing Partner al agentiei de relatii publice GMP. Insa, atunci cand am auzit pe scena numele nostru asociat premiului “Agentia de PR a anului”, socul a fost enorm. Acel premiu nici macar nu era in program. A fost un moment unic in viata noastra profesionala! Un moment pe care il doresc tuturor profesionistilor de comunicare din Romania. Ce a urmat? Dincolo de felicitari, invitatii la pitch-uri si solicitari de interviuri, cred ca cel mai important a fost faptul ca premiul ne-a motivat si ne-a dat curaj. Ne-a facut sa credem ca nimic nu este imposibil, ne-a ambitionat, ne-a determinat sa ne inscriem si la competitii internationale (si sa castigam!) si sa ne dorim mereu mai mult de la noi,” arata Ioana Manoiu.

'TEMPO este probabil agentia cu cea mai consecventa prezenta pe podiumul PR Award, declara Eliza Rogalski, PR Manager, TEMPO. Competitia este importanta pentru noi din mai mult motive. Primul ar fi acela ca ne antreneaza propriul nostru simt critic. Al doilea este echipa. Am reusit sa atragem mai multe talente, tocmai pentru ca premiile noastre vorbesc despre un mod de lucru in echipa, despre managementul ideilor, despre o investitie constanta in educatie. Al treilea motiv este acela ca premiile pe care le-am castigat la Romanian PR Award ne-au dat convingerea ca putem face fata oricaror exigente. Faptul ca in 2007 o campanie TEMPO premiata la Romanian PR Award 2006 a castigat Aur in cadrul competitiei Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA), iar alte doua campanii TEMPO au fost nominalizate la SABRE Awards ne confirma noua, ca participanti, ca valoarea competitiei din Romania este inalta, oricat de multe ar fi vocile care o contesta', arata Eliza Rogalski.

'De ce este important pentru agentiile de comunicare sa participle la astfel de competitii cu criterii si juriu internationale? Pentru agentii, castigarea unui premiu la o astfel de competitie este un eveniment, considera profesorul Jürg Leipziger, Presedinte de Onoare al Asociatiei Germane a Agentiilor de Relatii Publice (GPRA). Un astfel de premiu este cel mai bun argument prin care demonstram clientilor nostri ca efortul nostru se ridica la niste standarde recunoscute national si international. Un atare premiu reprezinta si o oportunitate de a ne proba profesionalismul in fata unor potentiali clienti. In sfarsit, simpla participare la astfel de competitii este o provocare pentru echipa. Niciun prilej nu este mai bun pentru a aduce membrii unei echipe laolalta, pentru a-i motive, pentru a-i determina sa-si imbunatateasca rezultatele,' arata Jürg Leipziger.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/forum-for-international-communications/romanian-pr-award-propune-industriei-romanesti-de-relatii-publice-un-alt-fel-de-pitch