Frequency Distribution

Definitie Frequency Distribution

Publicul tinta atins impartit la numarul de expuneri la mesajul publicitar – ex.: pentro campanie de 400 GRP din care se ating 83%, la o medie de 4,8 OTS, 15% au avut 1 ocazie sa vada reclama, 12% au avut 2 ocazii, 11% au avut 3 ocazii, 9%, 4 ocazii etc.(vezi: Average Frequency, Effective Frequency, Frequency, OTS/OTH).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Frequency Distribution? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Frequency Distribution.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Frequency Distribution. Definitiile termenilor despre Frequency Distribution cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Frequency Distribution, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Frequency Distribution.