GENESYS Systems a obtinut competenta Microsoft Customer Relationship Management

BUCURESTI - 21 iulie 2010

Comunicat tip General in IT&C

GENESYS Systems, furnizor de aplicații software de business, a obţinut recent competenţa Customer Relationship Management pentru soluţia Microsoft Dynamics CRM. GENESYS Systems este partener Microsoft GOLD, cel mai înalt nivel de certificare acordat partenerilor Microsoft.

GENESYS Systems a obtinut competenta Microsoft Customer Relationship Management

Având în vedere noua politică de parteneriat a companiei Microsoft, prin care se solicită noi certificări şi competenţe, GENESYS Systems a continuat procesul de instruire a echipei sale, în paralel cu atragerea de noi clienţi şi referinţe, obţinând astfel competenţa Customer Relationship Management, urmând ca în curând să îşi îmbogăţească portofoliul cu alte competenţe şi certificări menite să sporească valoarea companiei pe piaţa IT&C din România.

„Competenţa Microsoft Customer Relationship Management ne permite să implementăm soluţii de tip CRM cu care acoperim toate cerinţele de business specifice ale companiilor din România. GENESYS Systems are o echipă puternică de consultanţă şi implementare, formată din persoane specializate în analiza, implementarea şi mentenanţa soluţiilor de management a relaţiilor cu clienţii bazate pe platforma Microsoft Dynamics CRM. Proiectele de implementare Microsoft Dynamics CRM, finalizate cu succes de GENESYS Systems în diverse verticale şi industrii, ne permit să abordăm cu profesionalism orice proiect de tip CRM, atât în zona organizaţiilor mici sau medii cât şi în sfera enterprise. Asistăm la o creştere spectaculoasă a cererii de proiecte de tip CRM, semn că organizaţiile au înţeles că în vremuri de recesiune economică loializarea clienţilor existenţi concomitent cu atragerea de noi clienţi reprezintă nu numai cheia supravieţuirii dar şi a dezvoltării susţinute pe termen lung” a declarat Andreea Mărăşescu, Director Executiv Business Unit Aplicaţii Software GENESYS Systems.

Pentru a deţine competenţa Customer Relationship Management, GENESYS Systems a obţinut certificări importante şi a implementat proiecte în companii din diverse verticale de activitate (Servicii, Distribuţie, IT&C).

„Microsoft Dynamics CRM poate adresa activităţi specifice fiecărei industrii şi este disponibil printr-o gamă largă de sisteme de licenţiere şi moduri de instalare. Fiind unul dintre primii parteneri care a abordat livrarea de CRM în regim de serviciu găzduit (Software as a Service) precum şi focusul acordat dezvoltării soluţiilor complexe, avem convingerea că GENESYS Systems va exploata resursele valoroase în activitatea viitoare” a declarat Ioana Pană – Microsoft Business Solution Lead, Microsoft România .

„Ne bucură faptul că GENESYS Systems a obţinut competenţa Customer Relationship Management. Prin acordarea acestei competenţe, Microsoft recunoaşte capacitatea echipei GENESYS Systems de a implementa proiecte complexe şi de calitate bazate pe Microsoft Dynamics CRM, care ajută companiile din România să îşi eficientizeze într-un timp foarte scurt procesele de vânzări, marketing şi relaţii cu clienţii”, a declarat Dan Vasile, Marketing Manager, Microsoft România.

Despre GENESYS SYSTEMS

Despre GENESYS Systems

GENESYS Systems este unul dintre cei mai importanţi furnizori IT&C din România. În cei 16 ani de activitate, compania şi-a dezvoltat competenţe deosebite în cele 4 direcţii strategice, componente de bază ale conceptului 4S:

•Aplicaţii Software de Business – produse proprii şi aplicaţii dezvoltate la cerere: soluţii de tip CRM, suite de aplicaţii e-business, soluţii de gestiune – evidenţă şi întreţinere – a echipamentelor din cadrul companiilor, aplicaţii pentru telecom şi utilităţi, aplicaţii financiare şi bursiere, assets management, instrumente de raportare flexibile, toate realizate pe baza celor mai noi tehnologii în domeniu
•Soluţii IT&C complexe pentru companii şi instituţii mari, soluţii pentru IMM-uri
•Servicii profesionale pentru o gamă largă de produse IT&C
•Sisteme standard şi sisteme integrate, proiecte naţionale şi regionale

Persoana de contact:

Diana Ojică, Marketing Manager
Tel: +4021 242 05 42
marketing@genesys4s.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/genesys-systems/genesys-systems-a-obtinut-competenta-microsoft-customer-relationship-management