Studenții Universității din București au discutat despre opțiunile lor profesionale la Ziua Carierei

BUCURESTI - 14 iunie 2011

Comunicat tip General in Afaceri, Educatie / Cultura, Social

București, 14 iunie 2011. – Gi Group, lider mondial în domeniul serviciilor de resurse umane, în colaborare cu Universitatea din București și cu sprijinul Centrului de Referință și Informare pentru Practică Profesională și Antreprenoriat (CRIPPA) au derulat în 10 iunie Ziua Carierei – un seminar interactiv de orientare în carieră pentru studenții și proaspeții absolvenți ai Universității din București, dedicat tuturor celor care doresc să ia decizii informate și realiste pentru parcursul lor profesional.

Vlad Gliga, Commercial Manager Gi Group Romania

Vlad Gliga, Commercial Manager Gi Group Romania

 Considerăm că studenții și absolvenții constituie una din cele mai valoroase baze de posibili angajați - permanenți și/sau temporari, o adevărată valoare adăugată pentru orice companie. Este convingerea noastră că fiecare companie care derulează colaborări, de orice natură, cu studenți sau absolvenți, are o datorie – în primul rând morală și socială – să investească în aceștia timp, răbdare și resurse de expertiză și know-how pentru a-și asigura baza de talente viitoare. 

Vlad Gliga, Commercial Manager Gi Group Romania

Obiectivul evenimentului a fost identificarea principalelor modalități pe care studenții le au la îndemână pentru a acumula experiența cerută de companii la o eventuală angajare sau colaborare.

 

                               

    ‚Mulți studenți sunt temători  și neîncrezători în privința locului de muncă; scopul acestui eveniment a fost de a veni în întâmpinarea tinerilor oferindu-le o perspectivă  realistă în ceea ce privește șansele de angajare și carieră. Studenți din ani de studiu diferiți au avut parte de câteva ore speciale, în care am încercat să le oferim o abordare concretă a pieței muncii din România și a mecanismelor de declanșare a unei evoluții așteptate a carierei.  Cum să cauți un loc de muncă, cum să te diferențiezi de alții, care sunt principalele domenii ale ofertei de muncă sunt câteva din aspectele discutate.  La sfârșitul zilei, studenții au plecat cu o imagine reală asupra oportunităților pieței muncii, înțelegând că dialogul cu potențialii angajatori trebuie privit cu încredere și optimism’, a concluzionat Magdalena Platis, decan al Facultății de Administrație și Afaceri din cadrul Universității.

 

    Motivele pentru care un furnizor de servicii de resurse umane s-a implicat direct în această inițiativă țin de misiunea Gi Group la nivel mondial de a dezvolta piața muncii și a ajuta la construcția unei noi culturi a muncii, după cum explică Vlad Gliga, Commercial Manager Gi Group: ‚Considerăm că studenții și absolvenții constituie una din cele mai valoroase baze de posibili angajați - permanenți și/sau temporari, o adevărată valoare adăugată pentru orice companie. Este convingerea noastră că fiecare companie care derulează colaborări, de orice natură, cu studenți sau absolvenți, are o datorie – în primul rând morală și socială – să investească în aceștia timp, răbdare și resurse de expertiză și know-how pentru a-și asigura baza de talente viitoare.’

 

 

Evenimentul s-a bucurat de un public numeros și și-a propus să identifice cât mai multe profile de studenți și proaspeți absolvenți care să fie promovate către companii din diverse sectoare de activitate pentru stagii de practică, misiuni de muncă temporară și recrutare.

 

Studenții prezenți au beneficiat și de servicii de CV service – sfaturi privind redactarea CV-ului și personalizarea scrisorii de intenție, consultanță pentru identificarea canalelor de căutare de locuri de muncă, discuții libere despre abordarea interviurilor, modalități de a se diferenția de alți candidați disponibili pe piața muncii.

 

În urma reacțiilor la Ziua Carierei, organizatorii au agreat că vor continua seria acestor evenimente de orientare în carieră, deschise studenților și proaspeților absolvenți de la toate facultățile Universității. Pentru următoarele ediții, organizatorii vor încerca să implice direct și potențiali angajatori, astfel încât platforma de carieră creată să fie cât mai eficientă.

Despre GI GROUP STAFFING COMPANY

Gi Group este unul din liderii mondiali în industria serviciilor destinate dezvoltării pieței muncii, activ pe segmentele muncii temporare, recrutării și selecției, cu expertiză și în alte servicii complementare.
În 2010, numărul de persoane angajate la nivel mondial prin Gi Group a fost 35.918 (echivalent în norme întregi de muncă), pentru peste 12.000 de companii-client. Gi Group are 2250 de angajați interni și o cifră de afaceri consolidată de 800 milioane de euro.
La începutul anului 2007, Gi Group a demarat programul de extindere internațională și a ajuns în Germania, Polonia, Franța, Spania, România, China, Hong Kong, Brazilia, India, Argentina și de curând… Regatul Unit.
La sfârșitul lui 2010, Gi Group a devenit ‘Membru Corporate Multi-Regional’ al CIETT, Confederația Internațională a Agențiilor de Muncă. În acest rol, Gi Group s-a alăturat altor șase companii multinaționale din domeniul resurselor umane.

Taguri: Gi Group
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/gi-group/studentii-universitatii-din-bucuresti-au-discutat-despre-optiunile-lor-profesionale-la-ziua-carierei