În 2009, Henkel a primit trei premii speciale de la partenerii săi de afaceri

BUCURESTI - 14 ianuarie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Dezvoltarea durabilă face parte din ADN-ul companiei Henkel. Iar acest fapt este confirmat atunci când eforturile companiei în direcţia dezvoltării durabile sunt răsplătite prin premii şi distincţii oferite de parteneri. In anul 2009, ‘Anul clientului’ în compania Henkel, trei parteneri i-au oferit companiei premii pentru implicarea sa în dezvoltarea durabilă.

În anul 2009, eforturile companiei Henkel în domeniul dezvoltării durabile au fost răsplătite prin premii acordate de companiile Wal-Mart, Kellogg’s şi Coop Group din Elveţia.
“Suntem încântaţi de aceste premii şi suntem mândri de faptul că am putut susţine eforturile partenerilor noştri în activităţile pe care aceştia le desfăşoară în domeniul dezvoltării durabile,” declară Kasper Rorsted, Preşedintele Henkel Management Board. “Este evident faptul că abordarea Henkel şi angajamentul pe termen lung al companiei în domeniul dezvoltării durabile ne-au transformat într-un partener de încredere la nivel internaţional”.

‘Wal-Mart Sustainability Award’
Wal-Mart a acordat companiei Henkel acest premiu ca furnizor responsabil care face cele mai mari eforturi la nivel global în domeniul dezvoltării durabile. Factorul decisiv în acordarea acestui premiu l-a constituit disponibilitatea Henkel de a colabora strâns cu Wal-Mart la ultima ediţie a “Sustainable Value Networks”, fiind apreciat mai ales ajutorul acordat la capitolele ‘Ingrediente’ şi ‘Ambalaje’. Henkel este membru al “Wal-Mart’s Central American Sustainability Council”. Acest gigant comercial american este cel mai mare client global al companiei Henkel din sectorul retail.

‘Kellogg’s Environmental Stewardship Challenge’
Henkel a contribuit la atingerea obiectivelor ecologice ale companiei Kellogg’s. Un criteriu important în acordarea acestei distincţii îl reprezintă rezultatele înregistrate ca urmare a altor proiecte iniţiate de Henkel în domeniul adezivilor.

‘Coop Natura Preis’
‘Coop Natura Preis’ (Premiul Coop pentru Furnizori), care este însoţit de un cec în valoare de 30.000 franci elveţieni, a fost conferit Henkel la categoria ‘Best Sustainability Promoter’. Premiul este acordat la fiecare 2 ani unei persoane sau unei organizaţii cu contribuţii semnificative la îmbunătăţirea standardelor de dezvoltare durabilă a unei game de produse. Henkel intenţionează să folosească suma câştigată în anul 2010, pentru implementarea unor proiecte ecologice în Elveţia.

Mai multe informaţii despre activităţile companiei Henkel din domeniul dezvoltării durabile pot fi găsite accesând: www.henkel/com/sustainability.
Fotografii disponible la următoarea adresă web: http://www.henkel.com/press.

***


Despre GMP PR

Henkel s-a angajat de peste 130 ani să facă viaţa oamenilor mai uşoară, mai bună şi mai frumoasă. Companie prezentă în topul Fortune Global 500 şi în clasamentul celor mai admirate companii din Germania, Henkel oferă mărci şi tehnologii puternice, grupate în trei divizii: Ingrijirea locuinţei, Ingrijire personală şi Adezivi Tehnologii. În fiecare zi, peste 52,000 angajaţi din 125 ţări sunt dedicaţi sloganului Henkel 'A Brand like a Friend.” În anul fiscal 2008, Henkel a înregistrat vânzări de 14,131 milioane euro şi un profit operaţional ajustat de 1,460 milioane euro.


Roxana Poede
PR Account Manager GMP PR
E-mail: roxana.poede@gmp.ro
Mob. 0742 249 279

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/gmp-pr/in-2009-henkel-a-primit-trei-premii-speciale-de-la-partenerii-sai-de-afaceri