7-UP revine in forta cu Fido Dido

BUCURESTI - 15 aprilie 2004

Comunicat tip General in Afaceri

7-UP, cunoscuta batura racoritoare cu gust de lemon-lime revine in actualitate, promitand multe surprize consumatorilor romani.

7-UP revine in forta cu Fido Dido

In primul rand se intoarce in Romania celebrul personaj Fido Dido, care a reprezentat ani de-a randul imaginea 7-UP, fascinand consumatorii din intreaga lume. De asemenea, in aceasta luna, va fi lansat si 7-UP Light, cu acelasi gust de lemon-lime, in varianta fara zahar.
Noua campanie publicitara, bazata pe pozitionarea “7-UP. Think clear”, va contine spoturi noi si atractive, o componenta de outdoor in Bucuresti si in principalele orase din tara, precum si sustinere in presa scrisa, prin care vor fi transmise cele mai inspirate “fidosofii” ale lui Fido Dido. In plus, 7-UP sponsorizeaza concertul interpretului cubanez Ibrahim Ferrer, care va avea loc la sfarsitul lunii aprilie la Sala Palatului. In cadrul acestei campanii va fi promovata si noua poizitionare a 7-UP “Think clear”.
Din luna aprilie, Fido Dido se intoarce in Romania, iar in perioada urmatoare el va putea fi vazut in cele mai neasteptate locuri. Fido Dido este mai mult decat un personaj, el reprezinta o atitudine de viata si o stare de spirit. Si-a creat propria “fidosofie” de viata, care se materializeaza prin replici ca: “E cool sa fii tu”, “Ce e normal e plicticos” sau “Viata-I grea, da’ trece repede”.
Fido Dido aduce consumatorilor romani si o noua varianta: 7-UP Light, ce ofera acelasi gust racoritor de lemon-lime, imbinat cu avantajul lipsei de zahar. Noul produs se va gasi in ambalaje de 0,33L, 0,5L, 1L si 2L.
Supranumit “The King of Cool”, Fido Dido este un personaj simpatic, creat in anul 1987 de Joanna Ferrone din Statele Unite. Incepand cu anii ’90, el a fost asociat cu 7-UP, aparand in reclamele cunoscutei bauturi racoritoare. Ani de-a randul, el a reprezentat un adevarat fenomen pe plan international, devenind idolul a milioane de tineri din lumea intreaga. Imaginea lui a aparut pe cani, tricouri, postere, ghiozdane etc. Tinerii s-au imbracat ca el, au existat glume Fido Dido, frizuri Fido Dido sau tenisi ca ai lui.

Despre Graffiti BBDO

Lansata in anul 1929, 7-UP a fost prima bautura racoritoare cu gust de lemon-lime din lume. Produsele 7-UP sunt imbuteliate si distribuite in Romania si Republica Moldova de Quadrant Amroq Beverages.
Prsoana de contact: Ioana Manoiu
Graffiti BBDO
Tel: 221 02 00 / 0722 700 265
Fax: 221 02 07
ioana_manoiu@graffiti.bbdo.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/graffiti-bbdo/7-up-revine-in-forta-cu-fido-dido