Gata de drum catre Golden Drum!

BUCURESTI - 2 septembrie 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Concursul de creatie initiat de Graffiti BBDO in parteneriat cu British Council, intitulat “Drum catre Golden Drum”, si-a desemnat castigatorii celei de-a doua editii. Mihai Micu, 24 de ani, este castigatorul marelui premiu, care consta in participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum de la Portoroz (Slovenia), ce va avea loc in perioada 3-8 octombrie 2004.

Costurile de calatorie vor fi acoperite integral de Graffiti BBDO, iar accesul pe tot parcursul festivalului la seminarii, prezentari si la gala de decernare a premiilor este asigurat de organizatorii festivalului Golden Drum.

Concurentii clasati pe primele trei locuri (Mihai Micu – locul I, Anamaria Dumitroaia – locul II si Ioana Andreea Mihai – locul III) au posibilitatea de a efectua o luna de practica in cadrul agentiei Graffiti BBDO. Primii zece concurenti clasati vor fi invitati la British Council la o petrecere unde se vor cunoaste cu intreaga echipa a concursului - pe langa sampanie vor aparea si premii surpriza.

Mihai Micu, 24 de ani, e nascut la Slobozia, a studiat informatica la Brasov si lucreaza in prezent la Sibiu, dorindu-si sa guste publicitatea la Bucuresti. Ca orice competitor care se respecta, a facut inscrierea la concurs in mare graba, regretand apoi ca nu a trimis si o alta lucrare.

Anuntat pe data de 14 iunie 2004 in cadrul unui eveniment desfasurat la Facultatea de Jurnalism si {tiintele Comunicarii, concursul de creatie publicitara s-a adresat tinerilor cu varsta sub 26 de ani care nu sunt angajati in agentii de publicitate. Au fost inscrise peste 200 de lucrari, constand in concepte pentru spoturi TV si radio precum si pentru printuri, cu tema “Pune-te in miscare!” - un indemn la exercitiu fizic adresat tinerilor. Juriul a notat propunerile pe baza criteriilor de originalitate a ideii creative, de simplitate a acesteia si de relevanta a mesajului pentru obiectivul de comunicare anuntat.

“Ne-am speriat cand am vazut toate inscrierile. Erau peste 200 de entry-uri, in trei dosare de grosimea DEX-ului, semn ca publicitatea isi pastreaza stralucirea in ochii tinerilor. Jurizarea a fost o misiune foarte dificila si de anduranta. Am incercat sa fim cat mai obiectivi, trecand de unele executii mai stangace si incercand sa vedem adevaratul potential al conceptului creativ.
O plaja foarte larga de lucrari, de la idei banale sau cuminti, la idei civilizate si chiar interesante. O mentiune speciala pentru cei care au incercat sa vanda castraveti gradinarilor: spoturi Nike, Adidas, chiar Trojan sau Honda. Nice try!
Pana la urma short list-ul de 10 contine lucrari foarte bune, iar cele din top trei merita cel putin o luna de venit in Eroii Sanitari 18. Felicitari castigatorilor si bravo tuturor participantilor. Un ultim lucru: pe tot parcursul jurizarii am avut mereu sentimentul terifiant ca undeva, in teancul de lucrari respinse, se afla un viitor creativ de geniu. Acestuia ii promit ca va mai fi un concurs si in 2005”, spune Adrian Preda, Director de Creatie Graffiti BBDO, membru al juriului.

Gabriela Massaci, Director de Marketing si Comunicare la British Council, membru al juriului, comenteaza rezultatele concursului: “Un computerist de 23 de ani, o studenta la Drept de 22 si o eleva de liceu de 18 - un line-up perfect care mi-a aratat cat de amplu raspandit in natura tinerei generatii este spiritul pe care il celebram prin festivalul UK_RO: imaginatie, eliberarea de locul comun, intelegerea 'esentei', curajul de a privi din 'alt unghi' - cu responsabilitate si umor. Mi-a placut enorm sa jurizez idei vii - toate au castigat!”

Alaturi de Adrian Preda si Gabriela Massaci, din juriu au mai facut parte Sorin Psatta – Director Strategie si Cercetare la Graffiti BBDO si Catalina Ochesila - Coordonator PR la British Council.

Despre Graffiti BBDO

Pentru mai multe informatii vizitati www.graffiti.bbdo.ro
Raluca Burileanu
raluca_burileanu@graffiti.bbdo.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/graffiti-bbdo/gata-de-drum-catre-golden-drum