«Nu mai e doar un vis. E reala si e a ta!» Era LOGAN a inceput, odata cu lansarea primei campanii publicitare

BUCURESTI - 17 septembrie 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Timp de nenumarate luni pana la dezvaluirea in premiera, la Palatul Parlamentului, cu totii au speculat, au spionat, au vorbit despre proiectul revolutionar X90. De la aceeasi stare de spirit a pornit si ideea spotului Logan, filmat in vara aceasta in conditii cu totul deosebite. Ca marca internationala, Dacia a avut nevoie de un spot publicitar situat
intr-un context international.

«Nu mai e doar un vis. E reala si e a ta!» Era LOGAN a inceput, odata cu lansarea primei campanii publicitare

Madridul si imprejurimile sale, precum si un peisaj desertic din apropierea orasului Toledo, unde s-au filmat si cateva scene din «Stapanul inelelor», au fost considerate cadrul ideal pentru punerea in valoare a noului vehicul.
Pentru creatia spotului a fost aleasa agentia din Romania, Graffiti BBDO (Dan Panaitescu, Group Creative Director; Roxana Panaitescu, Copywriter; Alina Mihai, Account Manager), care a colaborat pe plan local cu BBDO Madrid si casa de productie spaniola The Family. Regizorul Keith English si actorii - Doug Allen, eroul principal, si Bill Holden - sunt de origine britanica.
Echipa formata din aproape 40 de oameni a filmat timp de 4 zile, intre 11-15 iulie, pe o vreme caniculara. Printre locurile unde au avut loc filmarile se numara Casino-ul din Madrid si Palatul Congresului, acesta din urma servind drept locatie pentru laboratoarele din reclama, care pregateau in secret fabulosul proiect Logan.
Ca amanunt de culise, in echipa de tehnicieni a casei de productie spaniole Graffiti BBDO a intalnit si doi romani stabiliti acolo, fericiti sa lucreze, in sfarsit, pentru un spot romanesc.
«Ne-am dorit un spot modern, dinamic si international, care sa reprezinte imaginea vedetei marcii Dacia. Fara sa ne propunem neaparat acest lucru, am translatat putin in comunicare ceea ce se intampla in realitate: Dacia Logan a fost intr-adevar un proiect comentat, spionat si asteptat de o lume intreaga. A rezultat o reclama reusita, comparabila cu oricare alta produsa in tari cu indelungata traditie in publicitate. O reclama care ne spune o poveste…cu actiune, suspans, imagini frumoase si umor» a declarat Eduard Croitoru, Director de Publicitate Automobile Dacia.
«Un nou concept va merge mai departe si toti ar vrea sa il aiba». Spotul mizeaza pe ineditul proiectului Logan - pariul ambitios al constructorului Renault, acela de a realiza cea mai spatioasa si mai accesibila masina din clasa ei, destinata indeosebi familiilor. Inzestrata cu aceste calitati si beneficiind de tehnologia si experienta creatorilor primei marci auto in Europa, noua Dacia Logan are toate atuurile pentru a fi un succes, confirmat deja de numarul foarte mare de cereri inregistrate pana in prezent.
Campania de imagine Dacia Logan are programate doua etape de difuzare pe TV: 13-26 septembrie, respective 4-17 octombrie, pe urmatoarele canale de televiziune : Pro TV, Antena 1, TV Romania 1 si Prima. Pe langa Romania, spotul va putea fi vizionat si in alte noua tari in care se va comercializa noua Dacia Logan incepand cu anul acesta (Croatia, Slovacia, Ungaria, Cehia, Serbia, Muntenegru, Macedonia, Turcia si Siria). Campania de lansare va cuprinde, de asemenea, presa scrisa si outdoor.
Din luna septembrie, noul model Logan este disponibil pentru public. Lansarea comerciala a Daciei Logan a fost sarbatorita in perioada 9-13 septembrie 2004, cu ocazia operatiunii «Porti deschise». Acest eveniment a devenit o traditie in reteaua Dacia, fiind organizat cu prilejul lansarii unui nou model sau a unei noi versiuni. Obiectivul principal este de a oferi vizitatorilor posibilitatea de a descoperi masina in cele mai mici detalii, de a o testa si de a se informa despre oferta de servicii asociate, cum ar fi finantarea si post-vanzarea.
Printre numeroasele surprize pregatite publicului se numara si un concurs inedit: «Ai cheia, demareaza!». Pentru acest concurs, Dacia a distribuit 1 200 000 de pliante in toata tara, in reteua sa comerciala. Miza a constat in cele cinci masini Dacia Logan Ambiance, care urmau sa fie castigate de catre participantii la concurs.
Surprizele si evenimentele nu se opresc insa aici.

Despre Graffiti BBDO

Era Logan abia a inceput…
Graffiti BBDO, Raluca Burileanu
raluca_burileanu@graffiti.bbdo.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/graffiti-bbdo/nu-mai-e-doar-un-vis-e-reala-si-e-a-taera-logan-a-inceput-odata-cu-lansarea-primei-campanii-publicitare