Despre procesul de branding la BrandCamp

BUCURESTI - 31 octombrie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Pe 22 şi 23 noiembrie 2006, la JW Marriott Grand Hotel în Bucureşti, Grapefruit şi Evensys organizează prima ediţie a BrandCamp (www.brandcamp.ro), un eveniment care oferă conferinţe şi seminarii de branding susţinute de numeroşi specialişti străini şi români în domeniu.

Desfăşurată sub tema Focus on the Branding Process, prima ediţie a BrandCamp adună consultanţi şi creativi ai unora dintre cele mai renumite agenţii de branding (Landor, Minale Tattersfield, Karakter), consultanţi independenţi (Tony Spaeth), autori recunoscuţi (Alina Wheeler), cercetători din mediul universitar (Konstantinos Tsakonas) şi specialişti în designul literelor (Linotype).

BrandCamp este gândit ca un eveniment care nu aduce superstaruri, ci profesionişti din viaţa reală capabili să ofere o abordare pragmatică asupra proceselor de branding prin răspunsuri la întrebări practice despre metodologii şi rezultate. Prima zi a evenimentului, 22 noiembrie, va fi în întregime dedicată conferinţelor şi va fi accesibilă tuturor participanţilor. În cea de a doua zi, 23 noiembrie, vor avea loc simultan patru seminarii dedicate, susţinute de unii dintre specialiştii străini invitaţi la BrandCamp, iar participarea va fi limitată de numărul de locuri disponibile pentru fiecare seminar.

„Brandingul e o disciplină despre care se vorbeşte foarte mult în România recent şi prin care mulţi înţeleg doar un nou logo şi o carte de vizită. Ne dorim să schimbăm această perspectivă şi să oferim o viziune holistică asupra întregului proces, trecând prin fazele de analiză, strategie, creaţie, implementare şi management al brandului.” spune Marius Ursache, Chief Creative Officer Grapefruit.

„Integrarea în UE nu este doar un proces politic şi social, ci şi unul comercial, iar brandingul va juca un rol foarte important în viaţa companiilor începând cu 2007. În faţa unei concurenţe şi mai puternice, brandurile şi companiile din Romania vor trebui să îşi ajusteze strategiile de marketing şi să pună accent pe branding pentru a nu fi înghiţite de competitorii europeni. BrandCamp va oferi o adevărată lecţie de branding, susţinută de o serie de specialişti cu experienţă relevantă”, a remarcat Dana Dumitrescu, managing partner Evensys.

Despre Grapefruit

Grapefruit (www.grapefruit.ro) este o agenţie românească de consultanţă şi creaţie pentru branding, cu birouri în Iaşi şi Bucureşti. Portofoliul Grapefruit include peste 100 de clienţi din 13 ţări, pe 4 continente, printre care se numără Abbott Laboratories, Antibiotice, Dacia, Vodafone, HP România, Gândul, Eli Lilly, OTP Bank, British Council, International Corporate and Brand Identity Centre (Marea Britanie) şi DDB San Francisco (SUA).

Evensys este o companie de planificare de evenimente de afaceri şi corporate meetings. Evensys oferă atât consultanţă pentru organizarea de evenimente de business (conferinţe, forumuri, trade-show-uri, workshop-uri, sesiuni de networking) sau de companie (conferinţe de presă, mese rotunde etc), cât şi implementarea soluţiilor propuse. În plus, agenţia asigură şi serviciile de creaţie şi conţinut. Deja în portofoliul companiei există două evenimente importante dedicate marketingului şi comunicării—Marketing360 şi Marketing Innovation Forum.


Marius Ursache
Chief Creative Officer

Tel/Fax: +40 (232) 233068
E-mail: office@grapefruit.ro
office@grapefruit.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/grapefruit/despre-procesul-de-branding-la-brandcamp