Grapefruit “prescrie” un nou brand corporatist pentru HTP Medical

BUCURESTI - 13 aprilie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Cu un portofoliu impresionant de clienţi din industria farmaceutică, Grapefruit “prescrie” cu succes, o dată în plus, un nou brand corporatist pentru HTP Medical, companie românească ce oferă echipamente şi tehnologii medicale de înaltă performanţă pentru sectorul medical public şi privat din România.

Auditul efectuat de Grapefruit în cursul anului 2005 a evidenţiat necesitatea dezvoltării unui nou brand corporatist, susţinut de o strategie coerentă de brand. Astfel, Integrine- noua subsidiară a HTP Medical, va reprezenta activităţile de planificare strategică, consultanţă financiară, servicii de proiectare, lucrări de construcţie şi management de proiect, în vreme ce compania-mamă se va concentra pe activitatea tradiţională de furnizor de echipamente şi tehnologii medicale.

Numele de brand creat de Grapefruit – Integrine – face trimitere la unicitatea companiei prin caracterul integrat al serviciilor pe care le pune la dispoziţia clienţilor săi. De asemenea, pentru specialiştii în medicină acest nume are o semnificaţie figurativă, integrinele fiind o clasă de proteine care asigură coeziunea structurală a celulei vii.

Ştefan Liuţe, Strategy Director la Grapefruit, explică raţiunile din spatele acestui nou brand: “Procesul de branding nu trebuie privit ca o schimbare cosmetică. Brandul Integrine a fost gândit să reflecte cu acurateţe intenţia companiei de a-şi ajuta clienţii să atingă performanţa prin serviciile “la cheie” pe care Integrine le poate oferi. Logo-ul creat de noi pentru acest nou brand comunică sinergia dintre oamenii care lucrează pentru Integrine şi serviciile pe care compania le furnizează prin oamenii săi”.

Claudiu Neaţu, Preşedintele HTP Medical: „Suntem foarte mulţumiţi de rezultatul final al procesului de dezvoltare a noului brand Integrine. Credem că reflectă foarte fidel planurile noastre pentru această nişă de piaţă a serviciilor profesionale integrate pentru dezvoltarea unităţilor medicale. Nivelul de înţelegere al necesităţilor clientului precum şi transpunerea lor în realitate reprezintă un atu important al companiei Grapefruit şi încorporează o valoare adaugată foarte ridicată prin facilitarea comunicării atât în interiorul dar şi în afara companiei, şi prin crearea unor premise sănătoase de dezvoltare în viitor.”

Proiectul realizat de Grapefruit susţine planul de dezvoltare a grupului HTP Medical care intenţionează să devină lider de piaţă într-un domeniu ce va avea o evoluţie rapidă în următorii ani, odată cu integrarea României în Uniunea Europeană. Eforturile de creare a unui nou brand corporatist în sine sunt dovada vie a aspiraţiilor de globalizare din partea Integrine - prima companie românească care propune o formă de antreprenoriat dedicată unităţilor medicale din Romania, Europa Centrală şi de Est.

Despre Grapefruit

Grapefruit (www.grapefruit.ro) este o agenţie românească de consultanţă pentru branding şi design interactiv, cu birouri în Iaşi şi Bucureşti. Portofoliul Grapefruit include peste 100 de clienţi din 13 ţări, pe 4 continente. Printre aceştia se numără Dacia, Connex-Vodafone, HP România, Gândul, Eli Lilly, Antibiotice, OTP Bank, British Council, International Corporate and Brand Identity Centre (Marea Britanie) şi DDB San Francisco (SUA).

Ştefan Liuţe
Strategy Director
tel/fax: 031-405.2400
office@grapefruit.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/grapefruit/grapefruit-prescrie-un-nou-brand-corporatist-pentru-htp-medical