New Yorker - raport de vanzari anual

BUCURESTI - 9 martie 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

In anul 2009 grupul NewYorker a inregistrat cresterea cifrei de afaceri, generand vanzari de aproximativ 1.6 miliarde de Euro. NewYorker si-a continuat expansiunea cu 105 de noi deschideri de magazine si intrari pe doua noi piete: Italia si Portugalia.

Fiind una dintre cele mai de succes companii de fashion, New Yorker a inregistrat in anul 2009 o cifra de afaceri de aproximativ 1.6 miliarde de euro. Compania a realizat o crestere de 14 procente luand in considerare ajustarea ratei de schimb.

Patrunderea pe pietele din Italia si Portugalia a fost o alta reusita obtinuta de NewYorker anul trecut, continuand astfel procesul de internationalizare. Pe piata din Rusia bazele au fost puse, si in paralel cu afacerea in franciza au fost deschise primele magazine outlet in sistem retail. La sfarsitul anului 2009, NewYorker era prezent cu 772 de magazine in 27 de tari.

Anul acesta planurile companiei sunt de a continua extinderea, noi intrari pe piata fiind planificate in Muntenegru si Luxemburg. Procesul de expansiune va continua si in tarile in care NewYorker este deja prezent, per total fiind programate intre 120 si 140 de noi locatii in Europa si in afara Europei.

In Romania, NewYorker a intrat in anul 2007 iar de atunci au fost deschise 9 magazine - doua in Bucuresti si 7 in alte orase ale tarii.

Despre Grey

Grupul NewYorker este una dintre cele mai de succes afaceri in domeniul modei pentru tineri din Europa, oferind la preturi accesibile colectii actualizate in permanenta. Gama de produse NewYorker consta exclusiv in brand-uri proprii.

irina.segarceanu@grey.ro
irina.segarceanu@grey.ro