GRP

Definitie GRP

GRP este numarul afisarilor in randul unui public tinta exprimat ca 1% din populatia publicului tinta, definita de obicei prin caracteristici demografice. In timp ce termenul GRP este folosit peste tot in lume, unele tari au propriile variante: ex.-UK, TVR pentru rating-ul TV si TARP(target audience rating point) este folosit de obicei in regiune Asiei de Sud(vezi: Demographics, GRPs, Impressions, Target Audience, Target Audience Population).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru GRP? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul GRP.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la GRP. Definitiile termenilor despre GRP cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la GRP, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la GRP.