GRPs

Definitie GRPs

Metoda de masurare al numarului total de expuneri al publicului tinta la mesajul publicitar in timpul campaniei. GRPs sunt vizualizari ale reclamei exprimate in procente. Formula: 100 x (numarul total de afisari impartit la numarul oamenilor care alcatuiesc publcul tinta). GRP se poate calcula si inmultind rating-ul net % cu media OTS. Totalurile GRP depasesc in mod frecvent 100 datorita expunerilor multiple la reclama si a acelorasi oameni(vezi: Average Frequency, Impressions, GRP, Gross …, Net …, Net Reach, OTS/OTH, Target Audience, Target Audience Population).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru GRPs? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul GRPs.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la GRPs. Definitiile termenilor despre GRPs cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la GRPs, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la GRPs.