In anul 2006 stabilitatea medie a serviciilor GTS Telecom a fost de 99.85%

BUCURESTI - 30 ianuarie 2007

Comunicat tip General in IT&C

GTS Telecom, liderul de calitate în furnizarea serviciilor de telecomunicaţii din România, anunţă că la nivelul întregului an 2006 stabilitatea medie a tuturor serviciilor de telecomunicaţii furnizate clienţilor săi a fost de 99,85%.

In anul 2006 stabilitatea medie a serviciilor GTS Telecom a fost de 99.85%

Determinarea nivelului de stabilitate şi continuitate a furnizării serviciilor de comunicaţii se realizează la interfaţa de conectare a clienţilor, indiferent de soluţia sau parametrii tehnici ai serviciului. Timpul total mediu cumulat de ne-funcţionare pentru toate serviciile furnizate a fost de 778 minute.

Primul parametru prin care se defineşte calitatea unui serviciu de telecomunicaţii este stabilitatea, adică continuitatea funcţionării serviciului la parametrii tehnici definiţi. Conform normelor în vigoare, stabilitatea unui serviciu de comunicaţii furnizat într-un interval de timp se determină ca raport procentual între timpul total de funcţionare a serviciului la parametrii definiţi, măsurat în minute la interfaţa de conectare a clientului şi durata totală a intervalului considerat.
Conform Deciziei 138-2002 a Autorităţii Naţionale de Reglementare în Comunicaţii şi Tehnologia Informaţiei (ANRCTI), stabilitatea unui serviciu de comunicaţii este parametru contractual şi trebuie garantat şi raportat periodic.

“Stabilitatea serviciului este parametru contractual, garantat pentru orice soluţie de telecomunicaţii GTS Telecom. Este cel mai important factor de diferenţiere al ofertei nostre pe piaţa locală.” a declarat dl. Dan Mihăescu, Coutry Manager GTS Telecom. “La începutul fiecărei luni calendaristice raportăm pentru fiecare serviciu separat nivelul de stabilitate din luna anterioară, iar în cazul nerespectării parametrilor contractuali, plătim penalităţi clienţilor.” a mai spus domnia sa.

Despre GTS Telecom

Despre GTS Telecom
GTS Telecom este parte a grupului GTS Central Europe, cel mai important operator alternativ la nivel regional de servicii de comunicaţii de date, telefonie şi hosting pentru piaţa business. Grupul deţine operaţiuni în Cehia, Polonia, România, Slovacia şi Ungaria, iar prin parteneriate locale furnizează servicii în Bulgaria, Croaţia, Letonia, Serbia, Slovenia şi Ucraina. La editia ediţia a 5-a a Congresului European de Telecomunicaţii ţinut în Amsterdam în noiembrie 2005, GTS Central Europe a primit distincţia “Best Central and Eastern European Wholesale Provider”.

Poziţionată ca Business Accelerator TM, GTS Telecom este pentru al cincilea an consecutiv desemnată ca fiind furnizorul cu cel mai înalt grad de satisfaţie al clienţilor, 6,4 pe o scara de 7 puncte.

GTS Telecom deţine şi operează propria infrastructură transfrontalieră de fibră optică de 47,5Gbit/sec în Oradea cu conexiune de rezervă în Arad, prin care se conectează direct cu infrastructura grupului GTS Central Europe. La nivel naţional compania operează o reţea MPLS de 25Gbit/sec, cu topologie inelară.
GTS Telecom deţine şi operează în Bucureşti reţeaua metropolitană de 200km de fibră optică cu o capacitate de transport de 2,5Gbit/sec şi reţeaua radio în banda 5,8GHz prin care acoperă întregul oraş.

GTS Telecom deţine propriul DataCenter în Bucureşti, platformă de găzduire lansată în anul 2000. Instalat peste inelul metropolitan de fibră optică de 2,5Gbit/sec, DataCenter-ul asigură mediul fizic protejat, fiabil şi scalabil, pentru ca serverele şi aplicaţiile clienţilor să funcţioneze fără întreruperi.
Cristian Copilau
GTS Telecom
[t]: (021) 4.100.100
[f]: (021) 410.3883
cristian.copilau@gtstelecom.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/gts-telecom/in-anul-2006-stabilitatea-medie-a-serviciilor-gts-telecom-a-fost-de-99-85