Halo

Definitie Halo

Actiune prin care imaginea unui produs se reflecta/se transfera asupra altui produs. In gestionarea unei game de produse, tehnica haloului consta in :-  comercializarea unui model de prestigiu, avand performante inalte (produs-fanion/de prestigiu), a carui imagine favorabila va fi transmisa si celorlalte modele ale liniei si intregii game-    folosirea unei marci-umbrela noul produs va fi propulsat prin notorietatea de care se bucura pe piata acest nume de marca.In unele situatii, efectul de halo poate induce conotatii negative spre exemplu, un produs cu performante sau o calitate necorespunzatoare poate afecta imaginea intregii game si chiar a firmei.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Halo? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Halo.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Halo. Definitiile termenilor despre Halo cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Halo, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Halo.