Harta perceptiilor

Definitie Harta perceptiilor

Model grafic folosit pentru a vizualiza, pe un sistem de axe, pozitionarea pe piata a diferitilor competitori (marci concurente) sau a caracteristicilor diferitelor marci de produse. In acest fel sunt puse in evidenta structura pietei, gradul de diferentiere, atuurile si punctele slabe, nivelul comparativ al preturilor, beneficiile reale pe care produsele le pot aduce consumatorilor etc. Cu cat distanta pe harta dintre doua marci este mai mica, cu atat acestea sunt mai competitive, una in raport cu cealalta. Pozitiile neocupate indica posibile oportunitati ale pietei.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Harta perceptiilor? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Harta perceptiilor.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Harta perceptiilor. Definitiile termenilor despre Harta perceptiilor cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Harta perceptiilor, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Harta perceptiilor.