Hierarchy of Effects Models

Definitie Hierarchy of Effects Models

Stadiile prin care trece un consumator, stimulat de promovarea de marketing, inainte de a lua decizia de cumparare in modelul AIDA, stadiile sunt: constientizare, interes, dorinta, actiune in modelul Lavidge & Steiner, stadiile sunt: ignoranta, constientizare, cunoastere, placere, preferinta, convingere, achizitie.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Hierarchy of Effects Models? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Hierarchy of Effects Models.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Hierarchy of Effects Models. Definitiile termenilor despre Hierarchy of Effects Models cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Hierarchy of Effects Models, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Hierarchy of Effects Models.