High-Price Strategy

Definitie High-Price Strategy

Stabilire a pretului intr-un mod planificat, care se potriveste in situatiile de cerere inelastica, in care decizia companiei este de a mentine preturile ridicate motivele care sustin aceasta strategie sunt crearea unui segment de piata super-premium, supraaglomerarea liniei de jos a pietei, crearea imaginii prestigioase pentru produs. Se mai numeste si Premium Pricing.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru High-Price Strategy? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul High-Price Strategy.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la High-Price Strategy. Definitiile termenilor despre High-Price Strategy cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la High-Price Strategy, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la High-Price Strategy.