A apărut „Ghidul mass media româneşti 2008”

BUCURESTI - 10 martie 2008

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Editura House of Guides a lansat ediţia a patra a „Ghidului mass media româneşti”. Lucrarea este un produs unicat pe piaţa publicistică din România şi se adresează, în principal, specialiştilor în PR, marketing şi publicitate.

A apărut „Ghidul mass media româneşti 2008”

Numită de Emil Hurezeanu „cartea de telefon a presei româneşti”, lucrarea cuprinde:
•Cea mai completă bază de date despre mass-media din România
•Capitole dedicate presei electronice, agenţiilor de publicitate, organizaţiilor de presă, legislaţiei de presă, IT&C
•Tirajele publicaţiilor scrise, audienţele radio şi TV
•Toţi directorii mass-media şi redactorii-şefi

„Ghidul mass media româneşti” este un instrument deosebit de util pentru:
•Specialiştii în PR, marketing şi publicitate – pentru crearea unei baze cu date de contact, alegerea spaţiilor de publicitate, trimiterea comunicatelor de presă, selectarea publicaţiilor pentru monitorizare şi abonamente.
•Conducerea şi patronatele din mass-media, directorii de marketing şi strategie. Cu ajutorul ghidului se pot realiza studii ale concurenţei, planuri de parteneriate media.
•Companiile care oferă servicii şi produse companiilor de presă, radio şi televiziune (IT&C, tipografii, consumabile, servicii diverse) ca sursă de potenţiali clienţi
•Publicul larg – pentru selectarea publicaţiilor de interes

Ghidul poate fi comandat direct pe www.houseofguides.ro cu o reducere de 10%.

Despre House of Guides

Aparuta in 2000, editura House of Guides a adus in atentia cititorilor, in principal, ghiduri turistice si gastronomice, produse unicat prin conceptia grafica si complexitatea informatiilor prezentate. Avand drept reper produsele marilor case de editura din Europa occidentala, House of Guides si-a dezvoltat numarul colectiilor cu titluri de autoeducare, care trateaza teme din domenii precum sanatate, frumusete, wellnes, familie, educatie, design si amenajari interioare. Colectiile reprezentative sunt: „Ghidul Romaniei”, „Gastronomica”, „Starea de bine”, „Familia”, „Casa si gradina”.
Editura House of Guides participa ca si invitat, sponsor sau organizator la evenimente din domeniul turismului, hotelariei, educatiei, sanatatii, frumusetii, ocazii cu care a primit diverse diplome si distinctii.

Tel: 317.91.31
pr.hog@rdsmail.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/house-of-guides/a-aparut-ghidul-mass-media-romanesti-2008