Hypermarket

Definitie Hypermarket

Hipermarket magazin de dimensiuni foarte mari (suprafata minima de vanzare este de 2.500 mp, 5.500 mp in medie, in Franta), ajungand si la peste 20.000 mp, care desface un asortiment larg de bunuri cu circulatie rapida dar si alte categorii de produse (circa 35.000 - 40.000 de referinte), in sistem autoservire (in aproape toate raioanele), la preturi joase/competitive (engl. - popular prices). Dispune de vaste parcari proprii si statie de alimentare cu carburant si practica o marja de adaos relativ scazuta (pana la 20%), fiind orientate catre o politica de imagine si de calitate, promovarea unor marci proprii si de distributie. Datorita dimensiunilor foarte mari, aceste structuri comerciale sunt amplasate, de regula, la periferia marilor orase (engl. - out-of-town shopping centre), in apropierea cailor importante de comunicatie, necesitand mijloace proprii de transport. Exemplu: in Franta - Carrefour, primul hypermarche, inaugurat in1963 (din 2001 si in Romania), Leclerc, Casino, Auchan, Mammouth.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Hypermarket? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Hypermarket.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Hypermarket. Definitiile termenilor despre Hypermarket cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Hypermarket, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Hypermarket.