11 noi membri la IAA Romania

BUCURESTI - 17 octombrie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Prin adeziunea a 11 noi companii, asociaţia International Advertising Association a ajuns la reprezentativa cifra de 102 membri.

In toti cei 13 ani ai sai de activitate, IAA Romania a desfasurat alaturi de membrii sai proiecte menite sa ridice standardele şi practicile din industria de publicitate din Romania.

Printre proiecte desfasutate de IAA in ultima perioada se numara : reducerea taxei pentru utilizarea locurilor publice pentru filmare in Bucureşti, revizuirea Legii Cinematografiei si a Codului Audiovizualului. De asemenea a consiliat Primaria Municipiului Bucuresti in discutiile referitoare la deciziile din domeniul publicitatii si ale panotajului stradal, a demarat proiectul Scoala IAA – un program de educare in comunicarea de marketing care va intruni toate standardele profesionale internationale industriei de comunicare,

Cei mai recenti membrii ce au aderat la IAA Romania sunt companiile : BRAU UNION Romania, Brand4Brands, Global Media, Tandem Film Production , Well Done Communication, MisticMedia , Heat Advertising, Media Consulta, The Marketer Magazine, Photoland, si United Media Corporation.

Membrii International Advertising Association, fac parte din reţeaua mondială de profesionişti al fiecarui sector al industriei comunicarii de marketing.
Printre acestia se gasesc
•Advertiseri
•Agentii de publicitate
•Companii de media
•Companii de BTL
•Companii de marketing direct
•Case de productie de film
•Companii de outdoor

“BRAU UNION Romania crede cu tarie in necesitatea promovarii unui limbaj comercial responsabil si a libertatii consumatorului de a alege.
International Advertising Association ofera posibilitatea unificarii eforturilor noastre cu ale altor companii in vederea atingerii acestor obiective, care sunt parte din politica noastra de afaceri.
BRAU UNION Romania, membra a grupului Heineken, este liderul pietei locale a berii si are cel mai diversificat portofoliu: 11 marci. Compania noastra se numara printre cei mai importanti investitori in publicitate de pe piata din Romania, si acest fapt este o urmare a convingerii noastre conform careia comunicarea este un ingredient necesar pentru o marca de succes.' - Edwin Botterman, Presedinte & CEO BRAU UNION Romania

“IAA reflecta industria noastra, interesele si nivelul ei de profesionalism - Tandem Film este un jucator din aceasta piata si era normal sa aderam la cea mai importanta asociatie a ei. Suntem prima casa de productie AV membru IAA. Credem ca intrarea noastra in IAA este o dovada de sustinere a industriei si a cresterii ei, dar si o
reflectie a standardelor la care Tandem Film lucreaza de cativa ani buni.
Speram ca initiativa noastra va deschide drumul catre IAA si altor lucratori 'din spatele scenei'. - Giuliano Doman, Executive Producer Tandem Film

„IAA este o organizatie profesionala de prestigiu a industriei in care activam. Ne-a atras atentia atat prin obiectivele ce si le-a propus cat si prin componenta ei. Prin apartenenta ei la IAA, Photoland va
aveam posibilitatea sa contribuie la actiunile intreprinse pentru atingerea si respectarea in Romania unor standarde profesionale similare cu cele din statele cu o publicitate mult mai dezvoltata.” - Mihai Carder, Photoland

„Brand4Brands a fost creata pentru marketingul romanesc. IAA este singura organizatie profesionala, viabila, a marketerilor din Romania. Brand4Brands nu este o publicatie de pupincurism. Cand ceva poate fi imbunatatit in domeniu, incercam intotdeauna sa o facem. Franc, direct. Ca membri ai IAA, putem face acest lucru mai eficient. Aceeasi posibilitate o are orice om de marketing devenind membru IAA” - Paul Cristian Stefanescu, Brand4Brands

“A face parte din IAA inseamna a fi chiar in miezul industriei de comunicare, alaturi de companiile de prestigiu si liderii lor, si a te implica activ in proiectele industriei. The Marketer isi doreste sa fie un partener activ in aceste proiecte si sa sprijine toate initiativele care sunt de natura sa ridice standardele tot mai sus. Astfel de provocari fac din fiecare zi de lucru obisnuita o oportunitate de autodepasire si sansa unei pete de culoare. »
Alexandru Raducanu, The Marketer

Despre IAA

IAA este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce reprezinta interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.
Are în compoziţie peste 98 de companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii.

International Advertising Association
Irina Iliescu
Tel: 303.48.63 sau irina.iliescu@gmp.ro

Irina.Iliescu@gmp.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/iaa/11-noi-membri-la-iaa-romania