Don E. Schultz Parintele conceptului de „Comunicare de marketing integrata”conferentiaza la invitatia IAA Romania

BUCURESTI - 15 august 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

IAA România prezintă Conferinţa anuală IAA cu tema “ Next Generation Integrated Marketing Communication”.

IAA România prezintă Joi, 14 Septembrie la Hotel Sofitel - WTC, Conferinţa anuală IAA cu tema “ Next Generation Integrated Marketing Communication”, avându-l drept principal invitat pe Dl. Don E. Schultz, parintele acestui concept si totodata una dintre marile personalitati ale industriei de marketing din lume, cu o bogata experienţa in marketing, mass-media si publicitate.

Stella Artois, Coca-Cola si Unilever South Central Europe s-au asociat inca o data pentru a face această conferinţă posibilă, si continua impreuna seria de evenimente dedicate ridicării standardelor industriei de publicitate din Romania.

In cadrul Conferinţei IAA, veţi afla totul despre Comunicarea de marketing integrata – ce este, ce inseamna ea pentru o organizatie si cum trebuie folosita pentru maximizarea cresterii profitului.
Don Schultz va prezenta in premiera la Bucuresti acest concept de actualitate pentru piata din Romania.
De asemenea, Don Schultz va prezenta cateva studii de caz concrete si va expune pe larg viziunea sa asupra unor teme de actualitate pentru industria de marketing si comunicare precum: evaluarea perfomantei advertising-ului si a mix-ului de marketing, evaluarea perfomantei investitiei, s.a.

“Don Schultz este initiatorul conceptului de IMC (Integrated Marketing Communications) si demonstreaza toti pasii strategici care fac ca “noul marketing” sa conduca spre o afacere de success. Recomand aceasta tema tuturor profesionistilor seniori din marketing si comunicare. Don Schultz este un speaker excelent si il recomand cu caldura” - Philip Kotler

Don E. Schultz este in prezent Profesor emerit in Integrated Marketing Communications la Northwestern University, Illinois. Este de asemenea profesor colaborator la Cranfield School of Management, Bedfordshire, UK, la Queensland University of Technology, Brisbane, Australia, si la Tsinghua University, Beijing, China.

Schultz sustine frecvent conferinte in Europa, America de Sud, Asia, Middle East, Australia, si America de Nord pe teme diverse cum ar fi: comunicarea de marketing integrata, marketing, publicitatea, promovarea vanzarilor, brandingul si comunicarea de management

Autor a treisprezece carti despre marketing si publicitate printre care Essentials of Advertising Strategy, Essentials of Sales Promotion, Strategic Newspaper Marketing, si Measuring Brand Communication ROI, este un pionier al conceptului de Integrated Marketing Communications, cartea sa tratand pentru prima oara acest concept.
Cele mai recente carti ale D-lui Schultz sunt Communicating Globally, Raising the Corporate Umbrella, si Sense and Nonsense about Brands and Branding care a aparut in toamna anului 2003.

Despre IAA

IAA este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce reprezinta interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.
Are în compoziţie peste 98 de companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii.

Pentru mai multe informaţii, va rugam sa contactaţi:
International Advertising Association
Irina Iliescu
Tel: 303.48.63 sau irina.iliescu@gmp.ro

Irina.Iliescu@gmp.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/iaa/don-e-schultz-parintele-conceptului-de-comunicare-de-marketing-integrataconferentiaza-la-invitatia-iaa-romania