4 motive pentru a investi in optimizarea SEO a site-ului tau

BUCURESTI - 9 iunie 2017

Comunicat tip General in Media / Publicitate

In anul 2017, aproape orice antreprenor a auzit de SEO. Insa, putini inteleg ce inseamna optimizarea SEO in esenta, majoritatea persoanelor stiind doar ca este o abreviere care inseamna “Search Engine Optimization”. Daca detii un business online, cu siguranta ai fost sfatuit macar o data sa dezvolti o strategie de optimizare SEO pentru site-ul tau insa, din diverse motive, nu ai trecut inca la fapte.

4 motive pentru a investi in optimizarea SEO a site-ului tau

Poate ca esti sceptic cu privire la eficienta unei strategii de optimizare SEO, sau poate consideri ca site-ul tau se descurca destul de bine cu instrumentele de marketing pe care le folosesti deja. In realitate, este foarte posibil sa nu fi stat inca de vorba cu un specialist care sa iti explice ce este de fapt optimizarea SEO si cum iti poate ajuta business-ul online sa infloreasca.

Daca inca nu esti convins de eficienta unei strategii de optimizare pentru motoarele de cautare, iAgency iti ofera 5 motive solide care te pot lamuri de ce este important sa investesti intr-o strategie SEO pentru website-ul tau.

1. Recuperarea investitiilor in serviciile de optimizare SEO este un proces de lunga durata, dar care merita cu varf si indesat

Atunci cand este coordonata de catre o agentie profesionista, optimizarea SEO este un instrument de marketing popular: intr-un studiu recent efectuat pe 357 de antreprenori online, 94% din respondenti au afirmat ca intentioneaza sa mentina bugetul pentru optimizarea SEO la acelasi nivel, sau chiar sa il mareasca.

Faptul ca recuperarea investitiilor in optimizarea SEO e un proces de lunga-durata poate parea un pic intimidant, mai ales ca serviciile SEO de calitate oferite de catre o agentie profesionista nu sunt ieftine. Insa ar trebui sa te gandesti la beneficiile pe termen lung pe care o strategie SEO ti le poate oferi, incepand de la traficul organic, la vizibilitatea brand-ului, pana la cresterea ratei de conversie. Toti acesti indicatori se vor multiplica de-a lungul timpului, treptat, dovedindu-ti ca investitia intr-o strategie de optimizare SEO merita cu varf si indesat.

2. Ne aflam in “epoca de aur SEO”

Unii considera ca “epoca de aur SEO” s-a sfarsit o data cu lansarea algoritmilor Panda si Penguin de catre Google. Pana in acel moment, tehnicile de tip “black hat SEO” puteau fi folosite fara probleme. Insa adevarul este ca abia acum, cand spamming-ul, keyword stuffing-ul si link exchange-ul excesiv au apus, putem vorbi despre SEO. In ziua de astazi, calitatea continutului si relevanta sa pentru utilizator sunt factorii cei mai importanti care iti pot face site-ul sa creasca in clasamentul Google.

In prezent, Google pune cel mai mare accent pe indicatorii de user experience, lucru care impinge specialistii SEO sa abordeze strategii creative pentru clientii lor, intr-o competitie cinstita si corecta cu celelalte business-uri online.

3. Cu cat intarzii sa incepi optimizarea SEO pentru site-ul tau, cu atat mai mult beneficiaza competitorii tai directi

In SEO, orice oportunitate de care nu profiti se transforma intr-un avantaj pentru competitorii tai. Acest lucru se intampla din doua motive. In primul rand, acestia isi stabilizeaza pozitiile in clasamentul Google pe anumite cuvinte cheie de interes pentru domeniul business-ului tau. Asadar, cu cat vei ezita mai mult sa incepi optimizarea SEO a site-ului pe cuvintele cheie respective, cu atat le vei acorda mai mult timp competitorilor sa o faca in locul tau.

In al doilea rand, le vei oferi ocazia sa se pozitioneze mai bine pe cuvinte cheie noi, in loc sa profiti tu insuti de aceasta oportunitate. Asa ca, la intrebarea “Cand este cel mai indicat sa incepi optimizarea SEO”, raspunsul este intotdeauna “ACUM!”.


4. Ai parte de flexibilitate in ceea ce priveste investitia in optimizarea SEO

Mai exact, nu ai nimic de pierdut. O agentie SEO profesionista nu va incerca niciodata sa te “stoarca de bani”, ci iti va oferi transparenta totala si flexibilitate. Adevarul este ca rezultatele unei strategii solide de optimizare SEO incep sa se vada in minimum 6 luni. Insa vei avea posibilitatea de a stabili un buget in functie de posibilitatile tale financiare. In lumea SEO, posibilitatile sunt nelimitate, asadar, cu cat investesti mai mult, cu atat vei avea rezultate mai rapide. Daca nu esti inca sigur de eficienta unei strategii de optimizare SEO, poti incepe cu un buget mai mic pe care il poti creste pe parcurs, pe masura ce incep sa apara rezultatele.

Concluzia este ca, daca vrei sa integrezi o strategie de optimizare SEO pentru business-ul tau online, cu cat incepi mai repede, cu atat mai bine. Astfel, iti vei recupera investitiile mai rapid, iar cifra ta de afaceri va creste exponential pe termen lung, asigurandu-ti o pozitie solida si stabila in clasamentul Google.

Nu in ultimul rand, trebuie mentionat ca in SEO nu exista campanii! O strategie de optimizare SEO este o activitate constanta, pe termen lung. Faptul ca ai obtinut o pozitie buna in clasamentul Google nu este de ajuns, putand fi devansat oricand de catre un competitor daca nu investesti in continuare in mentinerea pozitiei respective.

Taguri: optimizare seo
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/iagency/4-motive-pentru-a-investi-in-optimizarea-seo-a-site-ului-tau