Identitatea marcii

Definitie Identitatea marcii

Ansamblu de caracteristici obiective/reale ce compun o marca. Identificarea/ cunoasterea rapida a unei marci necesita elaborarea cartei de identitate vizuala (incluzand nume de marca, logotip, simbol, culori s.a.). [ imagine de marca, care releva indeosebi atributele subiective pe care consumatorii si le-au format despre o marca].

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Identitatea marcii? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Identitatea marcii.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Identitatea marcii. Definitiile termenilor despre Identitatea marcii cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Identitatea marcii, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Identitatea marcii.