ACȚIUNE YOKOTEN - COMPANIA TAKATA ROMÂNIA, „Prin cooperare și respect reciproc continuăm progresul!”

BUCURESTI - 30 mai 2012

Comunicat tip Administrativ / Management in Auto, Afaceri, Industrie, Logistica/Transport, Retail

În data de 14 mai 2012, Institutul KAIZEN® România, reprezentat prin Domnul Dr. Ing. Julien Bratu – Country Manager şi Dna. Dr. Ing.Cristina Andreescu – Operational Manager, a organizat cea de-a doua întâlnire Yokoten. Acestă acțiune a avut loc în cadrul companiei TAKATA România, una dintre cele mai mari companii din industria auto, cuun număr de peste 5500 de angajați.

Participantii la cea de-a doua sesiune Yokoten, desfășurată în compania TAKATA România

Participantii la cea de-a doua sesiune Yokoten, desfășurată în compania TAKATA România

 ”Mi-a plăcut orientarea către acțiune, obținerea de rezultate cu aplicabilitate imediată în companie. Acel: ”Ce fac eu când plec de aici?”  

Dl. Cristian Popescu, Director General, STABILUS România

Compania TAKATA România a găzduit un număr de 18 participanți, reprezentanți ai altor șapte companii de renume, multinaționale și românești, provenind din diverse industrii  producătoare de: dulapuri industriale, componente auto și cablaje, arcuri cu gaz, interior mașini, industria alimentară, țigări etc.

 Prima acțiune de acest tip s-a desfășurat la compania HIRSCHMANN AUTOMOTIVE România, în luna noiembrie a anului 2011, acestă acțiune fiind  descrisă în articolul anterior destinat acțiunilor Yokoten. 

Urmând standardele specifice acțiunii Yokoten precedente, în urma prezentării bunelor practici existente în compania TAKATA România, s-a realizat o vizită în secțiile fabricii undeparticipanții au putut vedea cele mai performante segmente ale companiei precum și metodele de lucru specifice.

Acțiunea Yokoten a continuat cu formarea celor trei echipealcătuite din Manageri de Producție, Manageri de Resurse Umane, Manageri Executivi și Manageri de Calitate care au contribuit, în cadrul atelierelor de lucru, atât prin experiența proprie în domeniu cât și prin aplicarea metodelor specifice Managementului KAIZEN®, la soluționarea problemelor din aria resurselor umane, producției și calității.

 

Cele trei ateliere de lucru, care au purtat numele unor figuri reprezentative din domeniile mai sus menționate: Managementul Resurselor Umane (nume de cod: Gandhi), Managementul Producţiei (nume de cod: Ohno), Managementul Calităţii (nume de cod: Juran), s-au încheiat cu prezentările echipelor participante și cu discuții în plen pe baza lucrărilor.

 

De asemenea, în urma vizitării companiei TAKATA România, companie Benchmark în cadrul Kaizen Manager Club, participanții au avut oportunitatea de a acumula o consistentă experiență pentru îmbunătățirea propriului domeniu de activitate dar și de a contribui, la rândul lor, cuidei de îmbunătățire, deja testate de către ei, pentru a fi aplicate în Takata România.

 

Menționăm câteva din ”ecourile„ acestei reușite acțiuni, după cum spun chiar participanții:

                       

”Un eveniment deschis și progresiv, multe idei bune și utile” – Dna. Loredana Ghițuică, HR Manager, TAKATA România

”O oportunitate extraordinară de a împărtăși și de a lua contact cu principii și filosofii de lucruri noi” – Dl. Marcu Alexandru, Quality Improvement Associate, JTI Manufacturing România 

”O experiență benefică în care schimbăm idei, metode și, cu siguranță avem multe de învățat.” Dna. Corina Giura, CI Associate,  JTI Manufacturing România

”Este un schimb de experiență util pentru ambele părți participante” – Dna. Doina Ivașcu, Inginer Calitate, ELDON România,

”Interesant. Avem mult de învățat unii de la alții în sens pozitiv și mulțumim Institutului KAIZEN® România pentru acest lucru”  - Dl. Stanciu Iulian - Cătălin, Coordonator Producție, STABILUS Brașov

”Mi-a plăcut faptul că a fost dezvăluit un subiect de interes atât pentru compania gazdă cât și pentru companiile vizitatoare” - Dl. Sebastian Cândea, Manager KAIZEN, HIRSCHMANN Automotive România

 

”Mi-a plăcut eficiența schimbului de experiență.”Dl. Vasile Sebastian Foțiu, Manager Calitate, SUPREMIA GRUP

 

”Sunt foarte multe lucruri de învățat din acțiunile Benchmark - Yokoten” – Dna. Chivoiu Teodora, SUPREMIA Grup                   

 

”Sunt foarte multțumit! Aceste acțiuni te ajută sa-ți dai seama unde te poziționezi.” Dl. Ciprian Grădinariu, Director Executiv, SUPREMIA Grup

Despre KAIZEN INSTITUTE ROMANIA

Institutul KAIZEN este o organizaţie globală care operează în Europa, Africa, Asia-Pacific şi America şi care a fost înfiinţată de Masaaki IMAI în 1985.

Ne adresam atat Liderilor din Romania care au descoperit calea de succes prin KAIZEN® - LEAN Management, cat si celor care doresc sa obtina reducerea costurilor, o calitate mai buna, profit mai mare, flexibilitate la cerintele pietei si performante semnificative in cadrul companiei.

Pentru detalii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati!

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ikar-management-consult1/aciune-yokoten-compania-takata-romnia-prin-cooperare-i-respect-reciproc-continum-progresul