HP furnizeaza solutii si servicii sofisticate de automatizare pentru organizatiile adaptabile

BUCURESTI - 29 noiembrie 2004

Comunicat tip General in IT&C

HP OpenView Automation Manager utilizeaza tehnologiile achizitionate si inovatiile HP pentru a pune de acord procesele de afaceri cu IT-ul.

HP a anuntat noi produse si solutii care automatizeaza legatura dintre procesul de afaceri si configuratia IT, furnizand in acelasi timp clientilor informatii care le permit cunoasterea proceselor interne, ajutand astfel organizatiile sa se adapteze la schimbare. Aceste solutii vor imbunatati abilitatea tehnologiei informatiei de a avea un impact pozitiv asupra elementelor de baza ale afacerii prin instrumente care aloca mai rapid resursele informatice, folosesc mai eficient tehnologia informatiei si imbunatatesc service-ul IT, asigurand alinierea continua a resurselor IT cu solicitarile si prioritatile afacerii.
HP OpenView Automation Manager redefineste modul prin care clientii pot obtine caracteristicile serviciilor informatice pe care si le doresc si le pot administra folosind automatizarea si inteligenta procesului de afaceri, bazata pe modele sau generata de afacere. Este primul produs care a rezultat din combinarea tehnologiilor achizitionate de la Novadigm si Consera in 2004 cu tehnologia business intelligence creata de HP Labs.
“Lansarea produsului HP OpenView Automation Manager demonstreaza progresul obtinut in urma integrarii tehnologiei achizitionate intr-o perioada relativ scurta de timp”, spune Stephen Elliot, analist principal la IDC. “Acest anunt le permite utilizatorilor sa afle detalii despre ceea ce ofera intregul portofoliu HP OpenView prin integrarea si automatizarea mai multor linii de produse. Orientarea HP catre asigurarea automatizarii modificarii afacerii reprezinta un pas pozitiv facut in directia potrivita”.
“In urma cu un an, ne-am facut cunoscuta strategia de reorientare a software-ului de management de la procesul colectarii informatiilor de management la procesul de obtinere in timp real a informatiilor de gestiune, care permit o buna intelegere a situatiei curente in baza careia organizatiile pot actiona mai eficient la cerintele in schimbare ale afacerii”, spune Todd DeLaughter, vicepresedinte si director general al organizatiei HP pentru software-ul de management. “In prezent, punem in aplicare aceasta strategie prin solutii care extind automatizarea inteligenta pentru a-i ajuta pe directorii departamentelor informatice sa aloce cu mai mult discernamant resursele IT si sa modifice ponderea cheltuielilor, acordand o mai mare atentie inovatiei decat operatiilor de intretinere”.
Automatizarea administrarii serviciilor IT
Abordarea HP privind automatizarea se bazeaza pe modele sau este generata de afacere – in contrast cu cea controlata sau programata – oferind informatii in timp real care permit intelegerea procesului de afaceri, si facand predictii referitoare la modul in care tehnologia informatiei poate raspunde la modificarea afacerii in scopul asigurarii realizarii service-ului. Impreuna cu monitorizarea, analiza, raspunsul la evenimente si capabilitatile de virtualizare, automatizarea reconfigurarii centrului de date va permite directorilor IT din marile organizatii sa renunte la administrarea reactiva, realizata manual.
HP OpenView Automation Manager automatizeaza procesele de afaceri, de tipul e-mail-urilor sau al prelucrarii comenzilor, asigurand in acelasi timp furnizarea si mentinerea caracteristicilor dorite in implementarea serviciior IT. Acest proces de “bucla inchisa” garanteaza ca infrastructura IT isi pastreaza configuratia corespunzatoare pentru asigurarea resurselor informatice.
Primul produs de automatizare care foloseste informatiile esentiale privind performantele afacerii pentru alocarea resurselor IT, HP OpenView Automation Manager, le va permite clientilor sa-si imbunatateasca agilitatea cu care raspund la cerintele afacerii prin reducerea timpului dintre deciziile de business si implementarea schimbarii in IT. In plus, va ajuta la imbunatatirea calitatii serviciilor prin folosirea modelelor de servicii IT care definesc aplicatia si dependenta de resursele informatice si automatizeaza executia activitatilor coordonand modificarile din intreg centrul de date pentru asigurarea implementarii repetabile, verificabile si fara erori a serviciilor. O abordare automatizata, predictiva si reactiva reduce costurile determinate de aprovizionarea in exces si dependenta de activitatile manuale, generatoare de erori.
“Credem ca furnizorii de servicii, asa cum este T-Systems, care administreaza mai multe centre de date, pot obtine beneficii folosind HP OpenView Automation Manager”, afirma Michael Hanzlick, director de proiect la T-Systems International. “Arhitectura deschisa a solutiei va permite integrarea rapida in orice mediu de servere sau monitorizarea sistemului, astfel incat sa poata fi asigurate vizibilitatea, controlul si compatibilitatea nivelului de service cu mai multa usurinta si la costuri mai avantajoase”.
HP OpenView Automation Manager completeaza generatia actuala de solutii HP OpenView de gestiune a configuratiei si schimbarii, determinand momentul in care trebuie schimbate caracteristicile configuratiei pentru a satisface necesitatile afacerii si realizand aprovizionarea automata in functie de capacitate. Acest produs se asociaza cu produsele HP OpenView Server Change si Configuration Management si le imbunatateste functionalitatea.
O cunoastere profunda pentru luarea deciziior in timp real
HP isi extinde pozitia de lider in administrarea serviciilor IT prin imbunatatirile aduse produsului HP OpenView Service Desk, care le permite marilor organizatii si furnizorilor de servicii sa-si administreze cu succes nivelele de servicii din perspectiva experientei clientului. Ca urmare a centralizarii tuturor datelor operationale critice IT prin intermediul unei baze de date comune pentru administrarea configuratiei, datele sunt analizate sincronizat si coerent, contribuind la imbunatatirea nivelelor de calitate ale serviciilor.
HP OpenView Service Desk 5.0 raspunde solicitarilor clientilor pentru o solutie usor de utilizat, cu timp scurt de raspuns si cost redus de utilizare. Noile rapoarte, servicii si modele de contracte pentru nivelele de service (SLA – service level agreements) si noul instrument ‘Webstart’ asigura implementarea operationala rapida si simplificata. In plus, interfata grafica web imbunatatita permite accesul utilizatorilor in orice moment si de oriunde. Modulul imbunatatit HP OpenView Service Level Manager 5.0 al produsului Service Desk asigura procesul de definire, acceptare, masurare, raportare si imbunatatire a calitatii service-ului, considerand tehnologia informatiei ca business. Reprezentand singura solutie completa, compatibia cu biblioteca de infrastructura IT (ITI – Information Technology Infrastructure Library), construita pe o baza de date obisnuita, acest modul adauga abilitatea de a masura, a furniza rapoarte istorice si sesiza in timp real problemele de compatibilitate. Folosit impreuna cu Service Desk, Service Level Manager permite luarea de decizii IT intemeiate, cu acces imediat la contractele SLA, pentru evaluarea in timp real a modului in care o schimbare poate afecta service-ul in orice moment.
Solutii de management pentru organizatia adaptabila
Software-ul de administrare, serviciile si solutiile HP, precum si serviciile partenerilor sunt elemente cheie ale strategiei companiei privind organizatia adaptabila, in care afacerea si tehnologia informatiei se sincronizeaza pentru a masura, proiecta, administra si capitaliza schimbarea. Pentru a-i ajuta pe clienti sa administreze organizatia adaptabila, HP ofera tehnologie de varf si cele mai bune experiente prin HP Open View si HP Services. Aceste solutii au la baza ideea ca software-ul de management IT si capabilitatile sale de automatizare reprezinta viitorul pentru companiile care doresc sa-si alinieze in mod dinamic afacerea si serviciile informatice, asigurand obtinerea unor rezlutate mai bune ale afacerii, un control superior al infrastructurii IT si o mai buna experienta end-to-end pentru clienti.
Mai multe informatii despre acste produse si servicii si HP Software Universe sunt disponibile la www.hp.com/go/softwareuniverse2004media.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/image-forum/hp-furnizeaza-solutii-si-servicii-sofisticate-de-automatizare-pentru-organizatiile-adaptabile