HP si Cisco isi armonizeaza serviciile de suport pentru clientii comuni din intreaga lume

BUCURESTI - 20 decembrie 2004

Comunicat tip General in IT&C

HP si Cisco au anuntat extinderea aliantei strategice globale prin oferirea de servicii de suport comune – prin intermediul unui singur punct de contact – pentru a-i ajuta pe clienti sa-si mentina retelele organizatiilor la nivel global.

Intelegerea face parte din programl Cisco de Aliante pentru serviciile globale (Global Services Alliance), initiat in iunie 2004. HP a fost ales de Cisco pentru acest nou program de alianta orientat spre servicii.
In plus, HP este primul partener care a obtinut din partea Cisco statutul de Global Certified Partner, ca urmare acoperirii internationale a HP si a investitiilor sale in personal certificat Cisco, la care se adauga abilitatea de a raspunde la apeluri in mai putin de o ora.
Programul de aliante pentru servicii globale
Prin programul Cisco Systems de aliante pentru servicii globale, HP si Cisco vor asigura initial o sursa unica de suport pentru retea si de solutionare a problemelor si un acces rapid la cunostintele si expertiza necesare produselor Cisco.
Ulterior, ofertele HP si Cisco combinate vor urmari sa satisfaca toata gama de servicii de la planificare la implementare, administrare si suport, asigurand o mai buna acoperire in intreaga lume si ajutandu-i pe clientii multinationali sa obtina un randament mai bun din investitiile facute in retea.
Valero Energy Corporation a ales HP pentru integrarea lantului de peste 1000 de statii de benzina Valero si Diamond Shamrock si a magazinele aferente din 11 state, care dispun de o infrastructura de retea bazata pe produse de comutare Cisco Intelligent Information Network. Departamentul HP Services a asigurat planificarea si administrarea instalarii switch-urilor Cisco in intreaga regiune in 12 saptamani.
“Infrastructura noastra de retea de la HP si Cisco ne imbunatateste productivitatea”, declara Shannon Ramsey, director pentru automatizarea sistemelor de retail de la Valero Energy Corporation. “Am castigat agilitatea de a lansa rapid pe piata noile produse si servicii pe care si le doresc clientii nostri. Din punct de vedere financiar, acest parteneriat dintre HP si Cisco se potriveste foarte bine cerintelor noastre. Este ca si cum am lucra cu o singura companie; daca am facut contract cu HP, este ca si cum l-am fi facut si cu Cisco”.
Pentru a se adapta la necesitatile in rapida schimbare ale afacerii, directorii din IT, networking si telecomunicatii au nevoie sa creeze o infrastructura de retea agila, flexibila si sigura. HP si Cisco raspund acestor solicitari combinand forta organizatiilor lor puternice de servicii de retea pentru a oferi un serviciu atotcuprinzator si o solutie de suport atat pentru infrastructurile de retea locale cat si globale, pentru solutii si aplicatii.
“HP si Cisco inteleg ca succesul afacerii depinde de administrarea proactiva a retelei”, spune Mike Rigodanzo, prim vicepresedinte pentru servicii tehnologice la HP. “Retelele reprezinta o componenta esentiala a infrstructurii informatice si eficienta retelei unui client depinde de cunoasterea mediului de lucru de catre furnizorul de servicii. Aceasta este conceptia din spatele suportului de retea asigurat de HP asociat cu serviciile Cisco”.
Certificare Cisco Global Partner
Certificarea Global Partner acordata de Cisco este o extensie a certificarilor locale si regionale, o recunoastere a partenerilor care au experienta in vanzarea solutiilor Cisco si asigurarea suportului in mai multe tari dintr-o regiune globala Cisco. In particular, un partener Cisco certificat global trebuie sa fie certificat multinational in Americas International, EMEA si Asia Pacific sau sa fie certificat Gold in Statele Unite si Japonia.
HP are certificare Gold in 38 de tari din intreaga lume si are posibilitatea sa suporte integral infrastructurile IT ale clientilor globali inclusiv retelele, elemente cheie ale oricarei infrastructuri. HP continua sa investeasca mult in capabilitatile serviciilor sale de retea prin cei peste 1400 de specialisti HP certificati Cisco la nivel mondial.
“In baza relatiei noastre de lunga durata si a colaborarii stranse, HP si Cisco pot combina partile forte complementare pentru a oferi in comun solutii non-stop bazate pe IP si servicii de suport pe durata de valabilitate in intreg spectrul de tehnologii de networking”, spune Wim Elfrink, prim-vicepresedinte al departamentului Cisco Customer Advocacy. “Clientii nostri multinationali isi doresc parteneriate de afaceri in infrastructurile lor tehnologice globale, iar aceasta alianta ofera mecanismul pentru ambele companii de a raspunde asteptarilor de suport ale clientilor nostri prin alinierea si cooperarea in intreaga lume”.
Ca parteneri ai aliantei pe termen lung, HP si Cisco furnizeaza solutii si servicii complexe de afaceri prin Internet care imbunatatesc productivitatea afacerilor clientilor, permitandu-le sa obtina valori masurabile din investitiile bazate pe IP.
Alianta dintre Cisco si HP asociaza expertiza Cisco in infrastructura de retea cu cea a HP in solutii IT globale, servicii, suport si consultanta. Cele doua companii ofera clientilor o singura resursa globala pentru toate solicitarile de infrastructura, platforma, integrarea aplicatiilor si de servicii, de la proiectare la implementare si suport.
Despre Cisco
Cisco Systems, Inc.), lider mondial in networking pentru Internet, aniverseaza anul acesta o prezenta de 20 de ani in inovatiile tehnologice, pozitia lider in industrie si responsabilitate sociala corporationala. Informatii despre Cisco pot fi gasite la www.cisco.com.


Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/image-forum/hp-si-cisco-isi-armonizeaza-serviciile-de-suport-pentru-clientii-comuni-din-intreaga-lume