Intr-o ancheta recenta privind satisfactia clientilor, HP a obtinut cele mai bune aprecieri

BUCURESTI - 14 iunie 2004

Comunicat tip General in IT&C

Intr-o ancheta recenta privind satisfactia clientilor, realizata de Computerworld si InterUnity Group Inc. (1) in randul a aproximativ 1.200 manageri si specialisti IT, HP a inregistrat cele mai bune aprecieri globale.

HP a primit din partea clientilor note mai mari decat IBM, Dell, EMC si alti furnizori.

Intr-o ancheta recenta privind satisfactia clientilor, HP a obtinut cele mai bune aprecieri

Clientii au acordat HP cele mai ridicate note la sase din cele opt categorii ale studiului, cele mai importante fiind gradul de satisfacere a asteptarilor clientilor, contributia la profitabilitatea clientilor, calitatea si fiabilitatea produselor si politica de licentiere.
Scorul global obtinut de HP a fost cu 8 si 7 puncte superior celor obtinute de Dell si, respectiv, IBM, si cu 8 si 11 puncte mai mare la categoria contributia la profitabilitatea clientilor. In topul primilor 10 furnizori de hardware si software din aceasta ancheta, EMC s-a situat pe locul al saselea la aprecierea globala; HP a primit cu 49 de puncte mai mult decat EMC la aprecierea globala, 51 de puncte mai mult la calitatea produselor, 34 la serviciile pentru clienti si 42 de puncte la satisfactia clientilor.
HP s-a situat de asemenea pe primul loc atunci cand clientii au fost intrebati daca ar recomanda furnizorul cu care lucreaza.
O ancheta efectuata in luna mai pentru studiul in curs privind satisfactia clientilor IT realizat de Technology Business Research a evidentiat faptul ca in primul trimestru al anului 2004 HP s-a situat pe primul loc la satisfactia clientilor printre furnizorii de servere Intel®.
“Satisfacerea asteptarilor clientilor este esentiala”, afirma Peter Blackmore, vice-presedinte executiv al Customer Solutions Group, HP. “HP este cunoscut de mult timp pentru calitatea si fiabilitatea produselor sale, dar aceste studii arata ca am progresat in asigurarea unei valori superioare afacerilor, care contribuie la cresterea profitabilitatii clientilor. Intentionam sa continuam aceasta strategie concentrandu-ne pe furnizarea de tehnologii de nivel ridicat la costuri scazute pentru imbunatatirea rezultatelor clientilor”.
Scorurile ICSI (InterUnity Customer Satisfaction Index – Indexul InterUnity privind Satisfactia Clientilor) foslosite in studiul Computerworld s-au bazat pe numarul clientilor care au acordat aprecieri “excelent” si “bine” furnizorului lor, tinandu-se cont si de numarul clientilor care au raportat rezultate “slabe”. Cu un scor ICSI 136, HP a inregistrat cel mai ridicat scor global de la clientii sai, valoarea medie a acestuia fiind de 100. Ancheta a fost realizata in perioada 5 aprilie – 14 mai 2004, prin email, in randul clientilor celor mai importanti 10 furnizori IT. 64% din participantii la studiu au fost manageri iar restul specialisti din domeniul tehnic
In studiu au fost reprezentate peste 30 de grupuri din diferite domenii, precum productia, sanatatea, sectorul bancar, cel aerospatial si serviciile financiare. Conform aprecierilor globale ale clientilor, clasamentul este: HP, IBM, Dell, Sun, Oracle, EMC, Microsoft, Computer Associates, PeopleSoft si SAP.
Studiul a fost realizat de Computerworld si InterUnity Group, companie care asigura mediului de afaceri informatiile tehnice necesare imbunatatirii performantelor.
Detalii referitoare la acest studiu sunt disponibile la adresa www.computerworld.com/newsletter/0,4902,93340,00.html?nlid=AM.

(1) Studiu realizat de InterUnity Group si Computerworld, in mai 2004, privind furnizorii IT pentru mediul enterprise: costuri, asteptari, satisfactie
(2) Studiu publicat pe 4 mai 2004 de Technology Business Research, Inc.privind achizitiile si satisfactia clientilor din corporatii fata de serverele Intel, in primul trimestru al anului 2004.
“Corporate IT Buying Behavior & Customer Satisfaction Study: Intel-based Servers – First Quarter 2004,” May 4, 2004.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/image-forum/intr-o-ancheta-recenta-privind-satisfactia-clientilor-hp-a-obtinut-cele-mai-bune-aprecieri