Arctic - brandul care crede în tine

BUCURESTI - 21 iunie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Arctic, lider de piaţă şi cel mai mare producător autohton de electrocasnice, a lansat o nouă campanie de comunicare sub conceptul “Crede în tine”. Prin tonalitatea comunicării, mesajul şi modalităţile de execuţie, noua campanie se adresează oamenilor tineri, curajoşi, hotărâţi să îşi urmeze visele ambiţioase.

Strategia de comunicare de anul acesta se înscrie într-un demers de targetare a consumatorului tânăr, ce va continua şi în perioada următoare, obiectivul fiind acela de a revigora, de a întineri şi moderniza imaginea mărcii Arctic. Noua campanie de comunicare marchează astfel începutul unui nou mod de abordare a consumatorilor, întrucât Arctic îşi propune să se ridice de la poziţia de furnizor accesibil de electrocasnice pe o poziţie de partener de dezvoltare personală.

Arctic a ales să dezvolte conceptul “Crede in tine” pentru că, având vocea matură a leaderului pe piaţa de electrocasnice din România, este un brand care încurajează iniţiativa şi care crede în puterea fiecăruia dintre noi de a-şi urma visul şi de a-l realiza.

“Unul dintre cele mai importante avantaje competitive ale mărcii Arctic este acela de a fi un brand puternic, ce vorbeşte românilor pe limba lor, înţelegându-le nevoile, aspiraţiile şi stilul de viaţă. Ambiţia, încrederea şi dinamismul sunt valori proprii Arctic, dar în acelaşi timp ele sunt valori prezente din ce în ce mai proeminent în profilul noilor generaţii care, indiferent de faza de dezvoltare personală sau profesională, au ambiţia şi curajul de a ţinti mai sus şi luptă pentru realizarea viselor lor”, a declarat Monica Iavorschi, Director de Marketing si Vanzari Arctic.

Cele două spoturi TV ale campaniei - Oscar şi Umberto -, ce rulează începând cu data de 26 mai pe posturile naţionale (ProTV, Antena 1, Acasa TV, ProCinema, Antena 3 si Euforia), au în centru poveşti ale unor viitori oameni de succes, care ţintesc mai sus şi au şi făcut deja primii paşi pe drumul pe care l-au ales, chiar dacă sunt abia la început. Un premiu pentru cel mai bun actor sau un interviu cu Umberto Eco sunt idealuri realizabile, cu efort şi ambiţie, pentru un tânăr actor care deocamdată joacă pentru copii sau pentru o jurnalistă care deocamdată scrie la o revistă pentru femei.

“Povestea personajelor este oarecum similară cu povestea Arctic, care a visat să devină un brand de electrocasnice, pornind de la frigidere şi dezvoltându-se treptat, dar cu consecvenţă”, a afirmat Monica Iavorschi.



Echipa care a participat la realizarea noi campanii este formată din:

Loco Branding & Communication
oIoana Manea, Managing Partner, Director Creaţie şi Strategie
oDana Popescu, Account Manager
oIonuţ Popescu, Art Director

Abis Studio:
oEduardo Vasquez, Regizor
oBalthazar Yebra, Director Imagine
oStefan Angheluta, Producător
oVlad Caprarescu, Production Manager
oLoredana Moise, Post-production Manager

Media Investment :
oOvidiu Florea – Managing Director
oLiana Mihai – Media Director
oMirela Nicula – Media Director
oMaria Cojocariu – Media Effectiveness Manager

Arctic
oMonica Iavorschi, Director Marketing & Vânzări
oGabriela Geană, Communication Manager
oRaluca Cocu, Brand Coordinator


Brand-ul Arctic

Cercetările de piaţă din 2005 (sursa Synovate cercetare calitativă şi cantitativă) au demonstrat că marca Arctic se bucură în rândul consumatorilor de o imagine pozitivă, datorită produselor de încredere, cu un raport bun calitate-preţ, şi un brand awareness de 95,7%. De asemenea, marca este percepută ca find dinamică, cu evoluţie constantă. Consumatorii au asociat marca Arctic cu următoarele atribute: preţuri acesibile, gamă completă de electrocasnice, service de calitate, durabilitate, marcă de încredere, prestigiu, tradiţie.

Studiul “Mărci de Succes”, realizat de compania de cercetare Synovate în colaborare cu revista Biz, clasează marca Arctic pe locul 2 în topul mărcilor cu notorietate ridicată din categoria electronice şi electrocasnice, în creştere faţă de 2005, când s-a clasat pe locul 4 în acelaşi top.

Totodată, Arctic s-a menţinut la un nivel constant în topul mărcilor româneşti, situându-se în ultimii 3 ani pe locul 2. Acest studiu dovedeşte, o dată în plus, că Arctic este un brand ce şi-a câştigat şi menţinut un loc în inima românilor.

În 2005 Arctic a primit statutul Superbrands, alături de alte mărci de renume româneşti: Dacia, Tarom, Ursus, Rompetrol, Dorna, Murfatlar, Petrom, Borsec, Flamingo sau Sensiblu.

Despre Image Promotion

Arctic face parte din grupul Arçelik, unul dintre primii cinci producători de aparatură electrocasnică din Europa. La 50 de ani de la înfiinţare, anul 2005 a reprezentat pentru Arçelik o creştere rapidă, cu produse care au intrat pe pieţele a peste 100 de ţări din întreaga lume. Până în anul 2010, Arçelik şi-a propus să devină unul dintre cele mai puternice 10 branduri din lume pe segmentul electrocasnice. Compania Arctic a contribuit la rezultatele financiare ale Arçelik, care, urmând trend-ul ascendent al grupului, a vândut în anul 2005 peste 8 279 000 de produse electrocasnice, cu 10% mai mult comparativ cu anul 2004 si a avut in 2005 o cifra de afaceri de 3,1 miliarde euro.

Ana-Maria Marinescu
Senior Account Executive
Image Promotion
Str. Virgil Plesoianu nr. 87
Sector 1, Bucuresti
Tel: 224 67 34 - 39
Fax: 224 67 81
anamariam@imagepromotion.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/image-promotion/arctic-brandul-care-crede-in-tine