Imprimat publicitar distribuit prin posta

Definitie Imprimat publicitar distribuit prin posta

Material publicitar tiparit (pliant, brosura, fluturas volant etc), expediat prin posta consumatorilor actuali si potentiali ai firmei, prin care se urmareste convingerea acestora sa achizitioneze un produs. V. mailing, bus-mailing.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Imprimat publicitar distribuit prin posta? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Imprimat publicitar distribuit prin posta.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Imprimat publicitar distribuit prin posta. Definitiile termenilor despre Imprimat publicitar distribuit prin posta cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Imprimat publicitar distribuit prin posta, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Imprimat publicitar distribuit prin posta.