Imprimat publicitar fara adresa

Definitie Imprimat publicitar fara adresa

Document promotional sub forma unui fluturas publicitar tiparit, nepliat (prin extensie si pliant, prospect, brosura, catalog de produse, ziar gratuit etc), distribuit consumatorilor potentiali direct in cutiile postale (engl. - junk mail) sau in spatii publice etc. Este un suport de publicitate utilizat, de regula, in zona de proximitate a unei arii comerciale, in scopul identificarii punctului de vanzare de clientela, cunoasterii si evidentierii ofertei, participarii la diferite actiuni promotionale etc.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Imprimat publicitar fara adresa? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Imprimat publicitar fara adresa.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Imprimat publicitar fara adresa. Definitiile termenilor despre Imprimat publicitar fara adresa cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Imprimat publicitar fara adresa, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Imprimat publicitar fara adresa.