In-Magazine Recognition Tests

Definitie In-Magazine Recognition Tests

Pentru a testa eficienta advertisingului, indivizi selectati din piata tinta sunt rugati sa se uite printr-o revista si sa semnaleze reclamele pe care le-au vazut inainte. Vezi Recognition Tests (test de recunoastere).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru In-Magazine Recognition Tests? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul In-Magazine Recognition Tests.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la In-Magazine Recognition Tests. Definitiile termenilor despre In-Magazine Recognition Tests cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la In-Magazine Recognition Tests, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la In-Magazine Recognition Tests.