Inavest


Descrierea companiei Inavest

Despre ProSport
ProSport a fost lansat de Grupul MediaPro în iulie 1997. A fost vândut grupului de presa Ringier Romania în ianuarie 2003, reintrând în portofoliul companiei de publishing a MediaPro în ianuarie 2008.
ProSport este primul cotidian full color din presa românească, primul ziar cu spot TV, primul cotidian din România care a avut un tiraj de peste 100.000 de exemplare, primul ziar din România care a introdus conceptul de ziar vizual, cel mai vândut ziar de sport din România în perioada 1998-2008, conform BRAT (o medie de 66.780 de exemplare/ediţie).


Despre Publimedia Internaţional

PubliMedia Internaţional, compania de publishing a MediaPro, este unul dintre cei mai mari publisheri de pe piaţa din România. Având un portofoliu bogat de publicaţii (3 ziare, 6 reviste), PubliMedia Internaţional acoperă în acest moment toate segmentele importante de piaţa (presă de business, presă pentru femei, ghiduri tv, ghiduri de timp liber, presă locală).
PubliMedia Internaţional ocupă poziţii de top pe următoarele segmente:
Presa de business: ZIARUL FINANCIAR, BUSINESS Magazin, DA Premium
Cotidiene de sport: ProSport
Ziar naţional de calitate: Gândul
Reviste pentru femei: Ce se întâmplă doctore!, The ONE
Reviste de interes special: ProMotor
Ghiduri: ProTV Magazin, Time Out

Compania deţine brandul de referinţă al presei de business (ZIARUL FINANCIAR), cel mai citit ghid tv din România (ProTV Magazin), cea mai citită revista glossy pentru femei (Ce se întâmplă doctore?) publicaţia de business cu cel mai elevat public (BUSINESS MAGAZIN), cel mai complex ghid de timp liber (Time Out).

PubliMedia Internaţional şi-a mărit semnificativ cifra de afaceri de la an la an. Compania a facut noi achiziţii şi şi-a dezvoltat cu success brandurile pe care le deţine, demonstrând astfel o capacitate ridicată de a genera conţinut editorial, de a-şi forma echipe de profesionişti şi de a-şi marketa produsele.

Comunicate Inavest :

Vezi toate comunicatele companiei Inavest.