Brandul Purmo deschide The Warm Society si in Romania

BUCURESTI - 20 aprilie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Compania Rettig Romania anunta lansarea unui nou concept pentru brandul Purmo, pe care il comercializeaza cu succes in intreaga tara. “The Warm Society” este noul mesaj cu care Purmo se adreseaza pietei romanesti, precum si celei mondiale, incepand din acest an.

Brandul Purmo deschide The Warm Society si in Romania

Cu ocazia participarii la Romtherm 2007, in perioada 17 – 21 aprilie, a.c., brandul Purmo a dezvaluit vizitatorilor, partenerilor, clientilor existenti si potentiali care sunt beneficiile si noutatile aduse de aceasta schimbare. 'The Warm Society este noul concept prin care brandul Purmo isi consolideaza pozitia de lider mondial. Noua strategie se bazeaza pe patru elemente-cheie care definesc atat imaginea, cat si spiritul unei companii moderne care ofera solutii inovatoare. Vizitati-ne la Romtherm, pavilion 14, pentru a afla ce insemna a trai, a te incalzi, a munci si a te bucura de calitatea exceptionala a radiatoarelor Purmo', afirma Tunde Sandor, Managing Director Rettig SRL – PURMO Romania.
Campania de rebranding este concertata la nivel global, in toate tarile in care compania Rettig este reprezentata prin filiale, avand ca obiective principale comunicarea si consolidarea succesului de care se bucura Grupului Rettig ICC in calitate de lider de piata. Vechiul logo, reprezentat de chipul unei pisici multumite, cu aer aristocrat, a fost inlocuit cu un vizual modern, sugestiv atat pentru ideea de caldura, cat si pentru cea de atmosfera deco. Trei linii unduite, orientate vertical, sugereaza atat aburul cald al radiatorului, cat si lumina vie a unei flacari si a gandirii inovatoare. Culoarea portocalie a logo-ului este sustinuta de fundalul rosu-grena al brandului proaspat reconfirgurat pe ideea caldurii si apropierii umane, a dedicarii si pasiunii pentru ceea ce fac oamenii care reprezinta compania Rettig si brandul Purmo. Noua strategie a brandului animeaza obiectele si prezinta radiatorul ca fiind mai mult decat ceea ce pare. Conceptul creativ este structurat in patru zone vitale pentru existenta umana : LIVING IN, HEATING IN, BASIS OF si WORKING IN THE WARM SOCIETY.

Conceptul The Warm Society este reflectarea dorintei companiei Rettig de a-si comunica viziunea pe care o are fata de valorile produselor si companiei. Se doreste astfel modificarea modului in care oamenii percep solutiile de incalzire, precum si informarea si orientarea lor spre decizii bazate pe informatie. Brandul Purmo intentioneaza atingerea acestor obiective prin noua strategie de marketing si comunicare ce inglobeaza patru coordonate reprezentative pentru activitatea si produsele Rettig : estetica, eficienta si calitatea produselor, durabilitatea si suportul oferit de dedicarea echipei care produce radiatoarele Purmo. Acestea sunt valorile prin care compania Rettig considera ca se diferentiaza net in oricare piata pe care o deserveste la nivel mondial.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/inside-brand-srl/brandul-purmo-deschide-the-warm-society-si-in-romania