Brandul Purmo sprijina Circuitul AMATouR Romania

BUCURESTI - 22 iunie 2007

Comunicat tip General in Sport

Compania Rettig – Purmo Romania anunta o noua etapa a competitiei AMATouR, care are loc maine, 23 iunie a.c., in sala de sport a Liceului “Ion Creanga”din Bucuresti, intre orele 10:00 – 18 :00. Dupa o etapa anterioara desfasurata luna trecuta la Cluj-Napoca, Rettig – Purmo Romania sponsorizeaza si aceasta sesiune a evenimentului dedicat amatorilor de tenis de masa, asigurand prin inchirierea salii terenul in care pasiunea fata de sport se poate desfasura din plin pentru a-i determina pe oameni sa isi depaseasca limitele, sa comunice si sa simta gustul victoriei.

Brandul Purmo sprijina Circuitul AMATouR Romania

Acest proiect este sprijinit si incurajat si prin premii de catre compania Rettig Purmo - Romania care, in cadrul noului concept de marketing lansat in acest an, “The Warm Society”, intentioneaza sa reuneasca mai multe componente esentiale ale vietii. Conceptul prin care compania doreste sa continue in Romania si in lume comercializarea cu succes a brandului de radiatoare Purmo este structurat in patru zone vitale pentru existenta umana : LIVING IN, HEATING IN, BASIS OF si WORKING IN THE WARM SOCIETY, fiind reflectarea strategiei companiei Rettig de a-si comunica viziunea pe care o are fata de valorile produselor sale si ale companiei. Se urmareste astfel modificarea modului in care oamenii percep solutiile de incalzire, precum si informarea si orientarea lor spre decizii bazate pe informatie. Brandul Purmo intentioneaza atingerea acestor obiective prin noua strategie de marketing si comunicare ce inglobeaza patru coordonate reprezentative pentru activitatea si produsele Rettig : estetica, eficienta si calitatea produselor, durabilitatea si suportul oferit de dedicarea echipei care produce radiatoarele Purmo. Acestea sunt valorile prin care compania Rettig considera ca se diferentiaza net in oricare piata pe care o deserveste la nivel mondial.

« Ne face placere sa sprijinim acest demers sportiv, deoarece Rettig apreciaza efortul celor care sunt condusi de pasiune in ceea ce fac. Si noi ne preocupam sa oferim clientilor nostri mai mult decat produse. Noi nu vindem radiatoare, ci solutii de incalzire si credem la fel de mult in eficienta produselor noastre pe cat apreciem estetica si anduranta lor. Stim ca ambianta conteaza si suntem obisnuiti sa vedem in produse si in oameni mai mult decat ne ingaduie aparentele. Pasiunea si dorinta de a face un lucru foarte bine sunt pentru Rettig motivatii puternice, iar efortul pe care iubitorii tenisului de masa il depun in calitatea lor de amatori, ne determina sa ii apreciem si sa le demonstram ca in cadrul The Warm Society incalzirea poate capata si sensul antrenamentului pentru reusita », afirma Tunde Sandor, Director General Rettig Purmo Romania. « Le dorim succes tuturor participantilor si ii felicitam pentru caldura cu care stiu sa lupte pentru pasiunea lor », adauga ea.

Vizitati-ne la www.thewarmsociety.com si www.purmo.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/inside-brand-srl/brandul-purmo-sprijina-circuitul-amatour-romania