Cu încredere în reînvierea României, PRODUCĂTORII MERG MAI DEPARTE. Paşte Fericit!

BUCURESTI - 3 mai 2013

Comunicat tip General in Constructii, Media / Publicitate, Social

Sâmbătă, 4 mai 2013, în așteptarea marii sărbători a Învierii, cu speranță și încredere în reînvierea României, vă invităm să vizionați o nouă ediție a emisiunii “PRODUCĂTORII MERG MAI DEPARTE”, de la ora 12:00, la Nașul TV.

Cu încredere în reînvierea României, PRODUCĂTORII MERG MAI DEPARTE. Paşte Fericit!
 [...] am vrut să transmitem românilor mesajul de recâștigare a încrederii în forțele proprii cu care să învingem criza. De aceea am strâns o echipă națională valoroasă, compusă din producători, antreprenori, finanțatori și autorități cu care să repornim motoarele economiei național-europene, în cel mai scurt timp posibil. Și pentru că timpul a fost frumos de Florii, sperăm să fie la fel și de Paști, și tot anul 2013, ca să trecem cu toții la treabă și să putem merge mai departe. 

Ion Alexandru, producător tv, PRODUCĂTORII MERG MAI DEPARTE

Continuăm seria evenimentelor mediatice dedicate pieței de construcții din România cu o temă larg dezbătută de-a lungul anilor în emisiunea noastră, și anume, reabilitarea termică a clădirilor.

Desfășurate în fiecare an, aproape în mod tradițional în luna aprilie, aceste evenimente încearcă să dea un diagnostic ”stării de sănătate” a sectorului de construcții și să ofere soluții de revigorare economică și socială ale unui domeniu aflat de ani buni în criză. Nu în cele din urmă, se încearcă previzionarea trendului cel mai realist al pieței de construcții.

Ca și în anii trecuți, s-a dovedit, din păcate, că nu există prea multe oportunități de anvergură, câtă vreme marile proiecte de infrastructură sunt sufocate de birocrație și incompetență, iar visul marilor ansambluri rezidențiale s-a spulberat demult.

S-a dovedit încă o dată că drumul cel mai sigur prin hățișul românesc de proiecte sustenabile și profitabile din construcții îl reprezintă, din nou, lucrările de reabilitare termică a clădirilor.Cenușăreasa de ieri a construcțiilor, iată, s-a transformat peste noapte într-o prințesă ademenitoare și strălucitoare.

Dovadă a interesului enorm pentru acest gen de lucrări stă șiconferința ”Reabilitarea termică - direcții de acționare”, unde am putut constata prezența, în premieră la astfel de evenimente, și a experților în domeniul auditului energetic al clădirilor, alături de jucătorii cheie din piață: Producători, Finanțatori, Antreprenori și Autorități Locale.

Interesul manifestat era, de altfel, cât se poate de previzibil, pentru că acest sector al construcțiilor a rămas cu adevărat unul dintre motoarele ce pot reporni economia național-europeană, cu finanțări din fonduri locale, guvernamentale și europene, iar frontul de lucru a rămas uriaș, în condițiile în care au fost reabilitate termic doar 3% din cele aproape 4 milioane deapartamente existente în România.

Să trăiți verde și un Paște Fericit!

Ion Alexandru, producător tv - PRODUCĂTORII MERG MAI DEPARTE - declara: "Foarte rar se întâmplă ca PRODUCĂTORII să meargă mai departe cu două emisiuni consecutive cu conferințe de presă, cum au fost cele de la Mediafax și Bursa Construcțiilor din primăvara acestui an. Și totuși, atât de Florii, dar mai ales de Paști am vrut să transmitem românilor mesajul de recâștigare a încrederii în forțele proprii cu care să învingem criza. De aceea am strâns o echipă natională valoroasă, compusă din producători, antreprenori, finanțatori și autorități cu care să repornim motoarele economiei național-europene, în cel mai scurt timp posibil. Și pentru că timpul a fost frumos de Florii, sperăm să fie la fel și de Paști, și tot anul 2013, ca să trecem cu toții la treabă și să putem merge mai departe."

Despre INSIDE BRAND

“PRODUCĂTORII MERG MAI DEPARTE” este un produs media adaptat perioadei de criză pe care o traversează economia românească, o fabrică de conținut pentru piața media tv și on-line pe care o aprovizionam cu informații
eficiente și utile ce pot fi difuzate pe cele mai accesibile pentru orice suport
video digital: tv screen, tv, tv live, tabletă, laptop, smartphone, canale media
video. Din punct de vedere calitativ, venim în sprijinul producătorilor și al
antreprenorilor care doresc să își ducă mesajul direct spre segmentele de
piață cărora li se adresează, dar și al consumatorului final pe care îl învățăm cum să folosească produsele de care au nevoie, prin aplicații, demonstrații și puterea exemplului, pe rețeta Do-It-Yourself. La Nașul TV, în fiecare sâmbătă, de la ora 12:00 și în reluare marțea, de la ora 13:00, PRODUCĂTORII MERG MAI DEPARTE!