PRODUCĂTORII merg mai departe cu Coilprofil

BUCURESTI - 17 octombrie 2014

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Constructii, Media / Publicitate

"PRODUCĂTORII merg mai departe” cu Coilprofil, sâmbătă între 11.30 - 12.00, duminică între 11.30 - 12.00 și luni între 9.30 - 10.00, la Money Channel TV.
Unul dintre obiectivele principale ale emisiunii “PRODUCĂTORII” este acela de a-i îndemna pe români, în aceste vremuri de recesiune economică, să-și recâștige încrederea în forțele proprii, în spiritul de inițiativă ce i-a caracterizat dintotdeauna.

PRODUCĂTORII merg mai departe cu Coilprofil
 Vom ilustra în emisiunea PRODUCĂTORII povestea de succes al unuia dintre cei mai rezistenți și inteligenți ”jucători” de pe piața de acoperișuri și învelitori metalice din România, producătorul Coilprofil, din Ceptura, județul Prahova. 

PRODUCĂTORII merg mai departe

Deseori am folosit în acest sens exemplele de succes ale producătorilor români, profitabili și sănătoși economic, și ale căror eforturi de a revigora economic și social viața comunităților locale, prin bunăstarea și locurile de muncă create, merită să fie aduse în prim-planul atenției publice.

În contextul emisiunii, spiritul de inițiativă redobândit reprezintă, pe de o parte, eficiența și inițiativa producătorilor din construcții, iar pe de altă parte, este curajul nostru, al tuturora, de a găsi soluții durabile pentru a locui mai bine, având încredere în experiența și profesionalismul acestor adevărați artizani ai unui trai mai confortabil.

Vom ilustra în emisiunea PRODUCĂTORII povestea de succes al unuia dintre cei mai rezistenți și inteligenți ”jucători” de pe piața de acoperișuri și învelitori metalice din România, producătorul Coilprofil, din Ceptura, județul Prahova.

Înființată în 1984 la Anvers, Belgia, Coilprofil devine în scurt timp un important producător de tablă cutată, profile galvanizate, panouri sandwich și piese metalice de finisaj. Considerând România o piață cu potențial promițător, Coilprofil ia hotărârea, în anul 2000, de a investi în construcția unei fabrici la Ceptura, unitate de producție dotată cu utilaje și tehnologie de vârf și dată în folosință un an mai târziu.

Drumul producătorului de la inițiativă la succes este unul complicat și se parcurge de regulă în ani de zile. Iar dacă în străbaterea acestui drum ești nevoit să depășești o criză economică mondială fără precedent, atunci atingerea succesului devine un adevărat act de curaj, inteligență și răbdare.

Compania Coilprofil nu a fost nici ea ocolită de încercările grele prin care au trecut toți producătorii români din domeniul construcțiilor. Pornind la drum în 2001 cu o fabrică automatizată și șase angajați, managerul ei, Liviu Mistodinis, un bun cunoscător al domeniului, a avut tăria să nu se hazardeze în investiții uriașe, mai ales în perioada de boom economic, 2004-2008, când creșterile de vânzări erau absolut imprevizibile și spectaculoase.

Investițiile s-au desfășurat în etape. La inaugurare, fabrica avea utilaje automatizate pentru tablă cutată, casete structurale și piese de finisaj. La doi ani de la înființare, în 2003, s-a investit în realizarea liniei de țiglă metalică Metigla, la acea vreme prima de acest gen din țară. Era o necesitate absolut firească, ținând cont de ”explozia” de vânzări în sectorul construcțiilor rezidențiale. În cea de-a treia etapă, a fost inaugurată linia de panouri termoizolante, ca răspuns la cererile masive ale pieței pentru construcțiile industriale și parcurile rezidențiale. În 2009, în primul an de criză economică, manageriatul fabricii ia decizia să lanseze un sistem complet de acoperire, înțelegând că altfel nu vor putea rezista pe o piață aflată în convulsii. Prin urmare se inaugurează o altă ”bijuterie” tehnologică: linia automatizată de jgheaburi și burlane Metidro.

Compania a crescut de la an la an, dezvoltându-se sănătos și sustenabil, adecvat mediului economic românesc și oferind un exemplu de business care se sprijină pe cei trei piloni esențiali succesului: calitate, încredere și parteneriat.

Criza economică a avut efecte majore, iar cel mai important a fost scăderea volumului de vânzări. A urmat apariția și dezvoltarea fulgerătoare a fenomenului de low-cost, care a determinat prezența unor noi ”jucători” în piața de profil, cu ascensiuni rapide, dar și cu dispariții la fel de rapide.

Produsul low-cost, deși inițial a modificat comportamentul cumpărătorului, a întărit ulterior, poate paradoxal, poziția Coilprofil pe piață, care deși a pierdut în volumul de vânzări, a câștigat prin raportul excelent calitate-preț și prin garantarea produselor la o durată de 50 de ani.

Calitatea produselor a fost esențială în menținerea companiei Coilprofil în elita producătorilor de acoperișuri și învelitori metalice din România. Compania Coilprofil nu s-a confruntat niciodată în cei 11 ani de producere a țiglei metalice cu probleme semnalate la alți producători, dintre care cele mai neplăcute sunt apariția ruginei și decolorarea neuniformă a tablei. În acest sens, deosebit de importantă este protecția de zinc a produsului, care nu a fost niciodată modificată, ea fiind păstrată la standardul european de 275 g zinc/mp.

Un alt atu pentru succesul companiei este păstrarea politicii de a vinde sistemele de acoperire și cele pluviale în cadrul unor proiecte personalizate, pentru a nu apărea diferențe de loturi între materialele furnizate și pentru a elimina pe cât posibil pierderile de material la montaj, în beneficiul clientului.

Managementul companiei și-a dovedit profesionalismul și eficiența și în capacitatea de previzionare a evoluției pieței. S-a estimat că fenomenul produselor low-cost va determina în anii ce vor urma o creștere a lucrărilor de înlocuire urgentă a acoperișurilor. Deși segmentul imobiliar a avut cel mai mult de suferit și există un blocaj în piață pentru că băncile nu mai acordă credite pentru construcții sau proiecte de anvergură, în prezent cele mai multe cereri vin tot din partea sectorului rezidențial, iar mai mult de jumătate dintre ele sunt pentru renovare și întreținere. În urma acestor previzionări, s-a luat decizia încă din 2012 să se întărească capacitatea de vânzări prin prezența Coilprofil în zonele țării unde compania era mai puțin vizibilă, a crescut suportul logistic și tehnic.

Atenția pe care compania o acordă sectorului rezidențial este dovedită și de lansarea de noi produse.

Unul dintre acestea este tabla prefălțuită plană ce păstrează imaginea tradițională a unui acoperiș fălțuit clasic. Reprezintă cel mai sigur sistem de învelitoare, întrucât nu are străpungeri și se prezintă în fâșii lungi, fără îmbinări transversale. Este utilizat și la pante mici ale acoperișului și se montează extrem de repede, ceea ce va face din acest produs un trend al anilor viitori.

Gama de produse noi s-a lărgit și în acest an la fabrica de la Ceptura, prin finalizarea unei noi investiții care permite productia de profile usoare Z si C pentru structuri principale, secundare, grinzi si planșee intermediare, supraetajări sau mansardări. Sistemele metalice pentru închideri, respectiv: profilele ușoare pentru structuri, tabla cutată, casetele structurale, casetele pentru fațade, panourile sandwich cu vată minerală și polistiren, lambriurile metalice, piesele de finisaj și accesoriile întregesc gama de produse pe care Coilprofil a reușit să o dezvolte în toți acești ani. Acoperișul Metigla din țiglă metalică rămâne port-stindardul acestei game, este deja un brand în piața de profil, anul trecut sărbătorind 10 ani de la lansare.

Indiferent că pentru anul în curs cuvântul de ordine este RENOVARE sau că preferințele clienților se îndreaptă spre produsele noi, producătorii din domeniul învelitorilor metalice nu pot rezista pe piață decât prin echipe de montatori profesioniști. Este elementul cheie, alături de calitate, ce contribuie la succesul unui astfel de business. Este un domeniu ultraspecializat, în care nu există o calificare generală. A monta un acoperiș este o muncă dificilă, plină de riscuri, iar cei ce activează în acest domeniu nu o fac pentru o perioadă îndelungată.

Compania Coilprofil a înțeles rolul esențial al MESERIAȘULUI în acest business și impune pe lângă standardele de înaltă calitate ale produselor și o școlarizare a viitorilor angajați și colaboratori. Calitatea realizării proiectului final depinde aproape în mod esențial de seriozitatea, priceperea și experiența montatorilor, care pot asigura prin munca lor satisfacția supremă a oricărui client, și anume: o durabilitate a lucrării de peste 50 de ani.

“PRODUCĂTORII merg mai departe” vă prezintă o urmărire de șantier în care una dintre echipele de montatori ai sistemelor Coilprofil realizează o lucrare de renovare, de înlocuire a unui acoperiș vechi și cu deficiențe la montaj.

Despre INSIDE BRAND

PRODUCĂTORII merg mai departe” este singurul program TV românesc dedicat renovării energetice a clădirilor, pe bază de eficiență, ecologie și inovație.
www.the-money-channel.ro
http://www.coilprofil.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/inside-brand/producatorii-merg-mai-departe-cu-coilprofil