6 recomandari importante pentru cresterea ratei de conversie a unui magazin online

BUCURESTI - 10 octombrie 2018

Comunicat tip Produse / Servicii in IT&C, Internet

Competitia din randul magazinelor online este stransa, fiind corelata cu nisa pe care actioneaza si cerintele din ce in ce mai exigente din partea clientilor. Pentru administratorul unui magazin online cresterea vanzarilor este foarte importanta; daca rata de conversie a magazinului dvs. nu este cea asteptata va recomandam sa urmariti cativa factori care pot influenta vanzarile magazinului dvs. online.

 Siguranta site-ului dvs.

Asigurati-va ca website-ul dvs. dispune de masuri de securitate adecvate. Procentul achizitiilor online creste in fiecare an iar magazinele online ajung tot mai frecvent tintele atacurilor hackerilor. Pentru a creste increderea potentialilor clienti asigurati-va ca:

- Folositi o platforma de comert electronic sigura, care asigura o buna protectie

- Aveti o politica de backup coerenta care sa va permita recuperarea websitului dvs. in cazul unor incidente majore (ex. corupere de informatii, hacking, etc.)

- Aveti instalat un certificat SSL pe serverul dvs.  si aplicati update-uri  platformei utilizate ori de cate ori este nevoie

- Dispuneti de modalitati diversificate de plata, sistem de retur si asigurati o garantie de returnare a banilor

- Monitorizati securitatea websitului si a serverului dvs.

Sistemul de Review-uri / recenzii

Feedback-ul si recenziile utilizatorilor pot contribui la cresterea ratei de conversie pentru magazinul dvs. online. Chiar daca aveti descrieri informative si impresionante pentru produsele dvs., oamenii acorda o atentie sporita recenziilor date de catre utilizatorii care au achizitionat deja respectivele produse.

Asigurati o viteza de incarcare buna pentru site-ul dvs.

Foarte importante pentru un magazin online sunt viteza de incarcare si usurinta in utilizarea acestuia.  Daca website-ul dvs. nu foloseste un serviciu de gazduire web optimizata pentru magazine online, este posibil ca in anumite situatii (ex. variatii de trafic) , magazinul dvs. sa functioneze defectuos sau sa fie nefunctional.  Pentru asigurarea unei viteze de incarcare optime va recomandam serviciile de web hosting specializat oferite de HostX.ro pentru WordPress / WooCommerce, PrestaShop si Magento.

Includeti o sectiune de intrebari frecvente

Includerea unei pagini cu cele mai frecvente intrebari este foarte importanta pentru clientii dumneavoastra. Vizitatorii site-ului dvs. pot gasi raspunsuri la intrebarile sau nelamuririle lor: puteti furniza detalii privind productia, provenienta, modul de folosire sau politica de retur a produselor comercializate. Adaugarea unei pagini cu intrebari frecvente nu este un proces dificil; ideal este sa aveti pentru fiecare produs un link spre pagina cu intrebari frecvente.

Cosul de cumparaturi persistent

Un comportament frecvent intalnit pentru utilizatorii magazinelor online este adaugarea unui numar de produse in cosul de cumparaturi  fara a finaliza comanda urmand sa revina mai tarziu (de la cateva ore pana la cateva zile) pentru a se decide care sunt produsele din cos pe care le vor pastra, respectiv pentru a finaliza comanda. Daca cosul de produse nu pastreaza suficient timp produsele adaugate deja exista sanse mari ca acei clienti sa renunte sa reia comanda.

Afisati mesaje  "Call to Action"  clare

Experienta cumparaturilor online pe website-ul dvs. trebuie sa fie clara si intuitiva. Un magazin online trebuie dispuna de un formular de cautare si o structura usor accesibila. Asigurati-va ca adaugarea produselor in cos si procesul de finalizare a comenzii sunt usor de realizat in caz contrar veti pierde clienti.

 

Despre InsideMedia SRL

HostX.ro (http://www.hostx.ro) , este unul din principalii furnizori de servicii Web Hosting si inregistrare domenii din Romania , gazduind in acest moment peste 15.000 de domenii. Peste 7000 de clienti beneficiaza de 14 ani de experienta in furnizarea solutiilor de web hosting. HostX.ro este un serviciu al InsideMedia SRL.