Barotti investeste 25.000 de euro in noua colectie primavara-vara 2010

BUCURESTI - 21 iunie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Barotti, brandul romanesc de haine pentru barbati, anunta oficial lansarea noii colectii primavara-vara 2010. Avand la activ o investitie totala de peste 60.000 euro, prin lansarea noii colectii primavara - vara 2010, compania isi propune cresterea business-ului cu 30% pana la sfarsitul anului.

Barotti investeste 25.000 de euro in noua colectie primavara-vara 2010

BAROTTI, brandul romanesc de haine pentru barbati, anunta oficial lansarea noii colectii primavara-vara 2010. Avand la activ o investitie totala de peste 60 000 euro, prin lansarea noii colectii primavara - vara 2010, BAROTTI isi propune cresterea business-ului cu 30% pana la sfarsitul anului. Compania BAROTTI International intentioneaza deschiderea celei de-a doua locatii intr-un mall bucurestean. Investitia in noua colectie a fost de 25.000 de euro

BAROTTI International este distribuitor unic al marcii BAROTTI la nivel international. La inceputul lunii martie, BAROTTI a lansat noua colectie de primavara-vara. Lansarea noii colectii BAROTTI primavara - vara 2010 vine cu nouati in materie de tendinte, dar si cu oferte si promotii noi in urmatoarea perioada pentru clientii brandului si nu numai.

“Ne confruntam cu o criza, este cert, si in domeniul fashion pentru barbati, dar de data aceasta apare o mai mare provocare pentru ca trebuie sa convingem clientul sa ramana fidel brand-ului nostru, dar si sa ne gasim noi clienti pe care sa ii aducem in mediul online sau direct la magazin. Este o perioda grea pentru multa lume, dar nu este o solutie sa nu investeti si sa nu incerci sa castigi cota de piata.

Puterea unui brand se vede in asemenea momente cand gaseste caile eficiente de comunicare catre clientii tai si reuseste sa ii pastreze ca si ambasadori.. Cred doar ca trebuie acordata mai multa atentie aspectului unde, cum si cat investim. Eu imi asum acest risc investind in continuare in imagine, comunicare, produse si servicii de calitate pentru clientii mei”, spune Tiberiu Bănică, Managing Partner BAROTTI.

Pana la sfarsitul anului 2010, antreprenorul isi propune sa mai deschida macar o locatie proprie, dar nu nu stie inca daca in Bucuresti sau in alta locatie din tara, inca analizeaza aceasta oportunitate. Se doreste diversificarea planurilor de extindere teritoriala si intrarea agresiva in locatii importante din tara precum mall-uri si centre comerciale. Ca si investitie, magazinul Unirea, deschis de anul trecut din luna octombrie, a necesitat o suma de 60.000 de euro, si se estimeaza ca pentru alte locatii pe care umeaza sa le deschida investitii de 30.000 – 40.000 euro/locatie. Este posibil ca in 2011 sa se orientam si spre locatii stradale. In toata aceasta perioada Bănică etimeaza o crestere a business-ului cu in procent aproximativ de 30%.


“Nu este usor sa lansezi o noua colectii pe piata cand majoritatea se retrag insa este o oportunitate. Avem o colectie noua, in tendinte, la preturi foarte accesibile si o comunicare impecabila catre clientii nostri. Speram ca o data cu venirea verii, clientii sa profite de promotiile pe care le vom avea in magazin nu numai in perioada de reduceri si vor profita ca sa isi imbogateasca sau chiar sa isi schimbe garderoba de vara. Un barbat imbracat casual, sport sau business trebuie sa arate bine ca sa impresioneze nu numai iubita/sotia, dar si partenerul de business sau colegii”, mai spune Tiberiu Bănică.

Energie, atitudine, noutate, calitatea materialelor sunt atribute ce se regasesc si in produsele noii colectii BAROTTI Primavara –Vara 2010 ce vizeaza cele doua tinute ale barbatului modern: casual si business.

Despre Inspire Communication Consulting

BAROTTI International este distribuitor unic al marcii BAROTTI la nivel international.
Contact: Adelina Badea, Client Service Director, Inspire Communication Consulting, Email: adelina@inspirecommunication.ro, mobil: 0740 22 16 85
adelina@inspirecommunication.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/inspire-communication-consulting/barotti-investeste-25-000-de-euro-in-noua-colectie-primavara-vara-2010