Integrated Marketing Communication (IMC)

Definitie Integrated Marketing Communication (IMC)

Concept de management care reprezinta faptul ca toate aspectele comunicarii de marketing (adica advertisingul, promovarea vanzarilor, relatiile publice si marketingul direct) lucreaza ca o forta unica, fara a permite niciuneia sa lucreze izolata.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Integrated Marketing Communication (IMC)? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Integrated Marketing Communication (IMC).

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Integrated Marketing Communication (IMC). Definitiile termenilor despre Integrated Marketing Communication (IMC) cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Integrated Marketing Communication (IMC), va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Integrated Marketing Communication (IMC).