GHIDUL PRACTIC PRIVIND PROIECTAREA SI IMPLEMENTAREA SISTEMULUI CALITATII ISO 9001 PENTRU ACREDITAREA ANRE

BUCURESTI - 14 ianuarie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

GHIDUL PRACTIC PRIVIND PROIECTAREA SI IMPLEMENTAREA SISTEMULUI CALITATII ISO 9001 PENTRU ACREDITAREA ANRE reprezinta un studiu de caz privind elaborarea unui sistem de management al calitatii intr-o organizatie care realizeaza lucrari specifice instalatiilor electrice (ex. bransamente, instalatii electrice).

Documentatia pusa la dispozitie contine modele de proceduri, manual calitate, formulare si alte documente care pot fi adaptate si aplicate in sistemul de management al calitatii din organizatia dumneavoastra.

O parte dintre specificatiile procedurilor se pot utiliza asa cum sunt prezente, insa exista si multe elemente care necesita particularizare.

GHIDUL PRACTIC PRIVIND PROIECTAREA SI IMPLEMENTAREA SISTEMULUI CALITATII ISO 9001 PENTRU ACREDITAREA ANRE

GHIDUL PRACTIC PRIVIND PROIECTAREA SI IMPLEMENTAREA SISTEMULUI CALITATII ISO 9001 PENTRU ACREDITAREA ANRE

DVD: 168 fisiere MS Word

Pret: 492 LEI + TVA.
Beneficiati de discount de 15% in cazul in care sunteti inscris pe site-ul www.ghidmanagement.ro.

Taxe de livrare: 8 LEI + TVA.

PREZENTAREA PRODUSULUI

GHIDUL PRACTIC PRIVIND PROIECTAREA SI IMPLEMENTAREA SISTEMULUI CALITATII ISO 9001 PENTRU ACREDITAREA ANRE reprezinta un studiu de caz privind elaborarea unui sistem de management al calitatii intr-o organizatie care realizeaza lucrari specifice instalatiilor electrice (ex. bransamente, instalatii electrice).

Documentatia pusa la dispozitie contine modele de proceduri, manual calitate, formulare si alte documente care pot fi adaptate si aplicate in sistemul de management al calitatii din organizatia dumneavoastra.

O parte dintre specificatiile procedurilor se pot utiliza asa cum sunt prezente, insa exista si multe elemente care necesita particularizare.

Procedurile incluse in Ghid sunt urmatoarele: Elaborarea si controlul documentelor, Controlul inregistrarilor
Audit intern, Actiuni corective si preventive, Monitorizarea produselor neconforme, Analiza efectuata de management,
Recrutarea, instruirea, motivarea si dezvoltarea RU, Procese referitoare la relatia cu clientul, Aprovizionare, Mentenanta echipamentelor, Evaluarea satisfactiei clientilor, Comunicarea interna si externa,Tratarea reclamatiilor, Planificare, Executarea instalatiilor electrice, Executarea bransamentelor electrice, aeriene si a coloanelor monofazate sau trifazate, Identificare si trasabilitate, Controlul DMM, Monitorizarea si masurarea proceselor, Monitorizarea si masurarea produsului, Proiectarea instalatiilor, Analiza datelor.

Documentatia inclusa mai cuprinde: model manual calitate cu toate anexele (matricea de monitorizare a proceselor, lista documentelor externe, diagrama proceselor etc), modele de formulare, model de chestionar de evaluare a satisfactiei personalului, model de chestionar de instruire, program de instruire, chestionar evaluare curs, model de definire a viziunii, a politicii calitatii, a cartei clientilor, a codului etic, a misiunii, a obiectivelor functionale, modelele de scheme si matrici de monitorizare a proceselor sistemului calitatii, studiu de caz privind monitorizarea costurilor calitatii (costurile de prevenire si evaluare, costuri de defectare), Centralizatorul procedurilor SMC, Lista de difuzare a documentelor, Centralizatorul formularelor SMC, Registrul de evidenta a deciziilor interne, Registrul de intrare, Registrul de iesire , Centralizatorul normativelor tehnice , Lista auditorilor interni, Program de audituri interne, Plan de audit, Chestionar de audit, Raport de neconformitati pentru procese, Raport de observatii, Raport de audit, Program de actiuni corective ,Program de actiuni preventive, Program de imbunatatire, Fisa de evaluare a personalului, Fisa instruirii, Program anual de instruire, Fisa personala, Tabel centralizator de propuneri, Registrul de evidenta a personalului, Chestionar de evaluare cursant, Fisa de examinare pentru autorizare, Talon de autorizare, Tabel nominal cu personalul autorizat din punct de vedere electric, Registrul contracte, Fisa de analiza a cerintelor clientului, Raport de neconformitati si actiuni corective, Registru produse neconforme,
Lista furnizorilor acceptati, Chestionar de evaluare a aptitudinii calitate a furnizorului, Evaluarea furnizorilor, Reevaluarea furnizorilor, Registrul aprovizionare, Lista echipamentelor, Programarea mentenatatei si reparatiilor, Chestionar de evaluare a satisfactiei clientilor, Registrul sesizarilor si reclamatiilor clientilor, Registrul de evidenta a DMM, Registru lucrari, Fisa control lucrari, Fisa de urmarire lucrare, Fisa de lansare si urmarire proiectare Memoriu tehnic, Aviz de modificare, modele fise post (Director General, Director Tehnic, Sef echipa, Electrician) etc.
Scheme informationale: audit intern, controlul inregistrarilor, lansare servicii noi, proces vanzare, proiectare , tratare reclamatii, media planning, marketing, analiza cerinte client, modificare a proiectului, evaluare furnizori, aprovizionare, service.



Despre Intermanagement Consulting

Plata produsului se poate realiza cu ordin de plata sau ramburs.
Daca sunt necesare precizari suplimentare privind utilizarea documentatiei de pe DVD va rog sa ne contactati:
Telefoane: 021 224 59 55;
0311 02 24 08;
0727 867 246
sau pe emil: info@intermanagement.eu

info@intermanagement.eu

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/intermanagement-consulting/ghidul-practic-privind-proiectarea-si-implementarea-sistemului-calitatii-iso-9001-pentru-acreditarea-anre