Internal Marketing

Definitie Internal Marketing

Proces de castigare a sustinerii companiei din partea angajatilor, pentru a-i incuraja sa promoveze obiectivele corporatiste. Acest proces se poate petrece la mai multe niveluri, de la cresterea niveleului de constientizare a unui anumit produs sau a unei campanii de marketing, pana la explicarea intregii strategii de afacere.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Internal Marketing? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Internal Marketing.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Internal Marketing. Definitiile termenilor despre Internal Marketing cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Internal Marketing, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Internal Marketing.