Intrarom si Genesys au primit premiul pentru „Best Use of Technology”

BUCURESTI - 21 aprilie 2015

Comunicat tip Produse / Servicii in Banci / Asigurari, IT&C, Energie

Experienta Clientului mult imbunatatita prin integrarea diverselor platforme software in cadrul unuia dintre cei mai importanti operatori de telecomunicatii din Romania

Kostas Fiakas- Intrarom, Mihai Barbut - Telekom Romania si Apostolos Kemos - Genesys

Kostas Fiakas- Intrarom, Mihai Barbut - Telekom Romania si Apostolos Kemos - Genesys

  Implementarea cu succes a Contact Center-ului IP din cadrul Telekom Romania este rezultatul angajamentului echipei noastre pentru excelenţă şi certifică cel mai înalt nivel de expertiză şi certificare în tehnologiile Genesys precum şi pentru soluţiile add-on din domeniul Contact Centers ".  

Kostas Fiakas, Director de Vanzari, Intrarom

Bucuresti, Romania – 21 Aprilie 2015 - Intrarom , filiala din România a companiei Intracom Telecom, a anunţat astăzi că, împreună cu, Genesys liderul de piaţă în domeniul „omnichannel customer experience (CX)” şi al soluţiilor pentru Contact Centers , au primit premiul “Best Use of Technology Solution” / „Cea Mai Bună Utilizare a unei Soluţiei Tehnologice”.
Acest premiu recunoaste implementarea cu succes a proiectului de imbunatatire a experientei clientului „IP Contact Center”, proiect complex, de mari dimensiuni, pentru Telekom  Romania, una din cele mai mari companii de telecomunicatii de pe piaţa locală. Intrarom si Genesys au primit „Best use of technology” în cadrul Conferinţei anuale „Romanian Contact Center Conference & Awards” în Bucureşti care a avut loc pe 25 si 26 martie

Intrarom si Genesys au ajutat Telekom sa ofere clientilor o experienta imbunatatita printr-o serie de integrari complexe de aplicatii si functionalitati. Aceste aplicatii includ: rutarea apelurilor de intrare (”inbound call routing”), campanii de outbound (campanii de marketing, campanii de informare, etc) managementul forţei de muncă, asigurarea calităţii serviciului, integrarea cu sisteme de tip CRM, integrarea cu platforma IVR, integrarea platformei de telefonie, raportare analitica.

Acum echipele implicate in relatia cu clientul de la Telekom Romania pot fi angajate intr-un mod mult mai eficient in interactiuna directa cu clientul prin intermediul tuturor punctelor de contact, canalelor de comunicatie si tipurilor de interactiuni, putand livra astfel o experienta de tip „omnichannel” unica si personalizata care sa genereze impresii favorabile ce vor loializa clientii.

 “Implementarea soluției Genesys acoperă toate funcțiile esențiale pentru a susține strategia de relații cu clienții a operațiunilor Telekom Romania, în ceea ce privește controlul costurilor, creșterea calității și a veniturilor. Echipa Intrarom a avut o contribuție importantă în implementarea platformei telefonice IP în cadrul infrastructurii Telekom. Membrii echipei au inclus experți ai Genesys, specialiști de încredere, care au răspuns prompt solicitărilor noastre, oferind informațiile necesare echipelor tehnice, și care și-au pus în aplicare cunoștințele pentru a rezolva toate aspectele și pentru a implementa cerințele noastre de business”, a spus  Mihai Bărbuț, Director Customer Care, Telekom Romania.

 Kostas Fiakas, Director de Vânzări în cadrul Intrarom a adaugat:

“Câştigarea Premiului „Best Use of Technology” este o realizare importantă pentru noi toţi. Noi depunem în mod continuu eforturi pentru a livra Servicii Profesionale la standarde ridicate şi este extraordinar să auzim de la clienţii noştri că realizăm acest lucru aşa cum ne-am propus. Implementarea cu succes a Contact Center-ului IP din cadrul Telekom este rezultatul angajamentului echipei noastre pentru excelenţă şi certifică cel mai înalt nivel de expertiză şi certificare în tehnologiile Genesys precum şi pentru soluţiile add-on din domeniul Contact Centers ".

 “Genesys a livrat o platforme puternica de Customer Experience care poate dirija cu adevarat toate tipurile de interactiuni ale clientului, “ a spus Directorul de Vânzări Genesys, Apostolos Kemos. Noile capabilitati de tip „omnichannel journey management” disponibile prin intermediul platformei Genesys au stabilit un nou standard pentru customer engagement”.

 

 

Despre Intrarom S.A.

Intrarom, subsidiara a Intracom Telecom, şi-a consolidat în mod constant poziţia de vendor important al pietei de telecomunicatii din România, şi în prezent are aproximativ 400 de angajaţi şi o suprafaţă industrială totală de 33.000 mp. Susţinută de o infrastructură solidă care are la bază o investiţie de 24 milioane de euro, experienţa companiei acoperă următoarele linii de business: soluţii la cheie pentru companii din sectorul telecomunicatii, soluţii integrate IT&C pentru sectorul public, aplicaţii personalizate si solutii pentru utilităţi şi bănci, precum si productia de echipamante de telecomunicaţii.

Despre Genesys
Genesys este liderul de piaţă în domeniul „omnichannel customer experience (CX)” şi soluţii pentru Contact Centers în cloud şi pe amplasament. Noi ajustăm branduri/companii de toate dimensiunile să realizeze o afacere de succes de tip CX (Customer Experience). Platforma „Customer Experience Platform” din cadrul Genesys gestioneaza în mod constant un numar consistent de „customer journeys” optime de-a lungul tuturor punctelor de contact, canalelor şi interacţiunilor pentru a transforma clienţii în susţinători ai brandului respectiv. Genesys si-a castigat reputatia in randul clientilor avand mai mult de 4.500 de clienţi în 8 ţări, orchestrand astfel mai mult de 100 de milioane de interacţiuni digitale şi de voce în fiecare zi. Vizitaţi-ne la adresa www.genesys.com sau sunaţi-ne la +1.888.436.3797. Group SJR for Genesys: genesyspr@groupsjr.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/intrarom-s-a-/intrarom-si-genesys-au-primit-premiul-pentru-best-use-of-technology